Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie

Zag iemand melden dat het alleen bij de eerste aflevering is. Dat was volgens mij niet, maar nu wel. Dat scheelt alweer.
 
Bijzonder vervelend probleem. Duurt al minimaal een maand en nog steeds niet gefixt. Probleem speelt bij elke aflevering. De laatste seconden zijn gewoon niet te bekijken omdat hij steeds automatisch stopt
 
Same here. Tot nu toe werkte de terug-naar-dezelfde-aflevering-vooruitspoel-oplossing, hoewel irritant, maar nu werkt ook die niet meer! Zodra de aflevering ongeveer op dezelfde plek is, breekt ‘ie alsnog af om naar de volgende aflevering te gaan.
Ik lees vol verbazing dat ondanks dat het probleem is aangekaart, er niets mee wordt gedaan. Hoe moeilijk kan het zijn. Ik vraag Netflix niet naar de volgende aflevering toe te springen. Zet gewoon die ‘handigheid’ uit!
 
Hoi, hier zelfde probleem. Zowel bij mijn account als bij mijn dochtertje. Heb ook een mediabox next van Ziggo. Erg irritant om op deze manier een serie te kijken. Ik ga morgen contact opnemen met zowel Ziggo als Netflix en ze komen maar met een oplossing of vergoeding in de vorm van een korting ofzo tot het opgelost is.

Ik zal jullie op de hoogte houden over wat voor reactie ik kreeg van Ziggo en Netflix.

Nu Netflix maar weer opstarten via mijn blu ray speler. GEDOE!!
 
Die suggestie was al eerder gegeven, maar schijnt niet te werken:
 
Het gekke is dat ik dit probleem ook een paar keer heb gehad. Maar sinds een week ofzo dit niet meer zie gebeuren. Gisteren nog een paar afleveringen van Fauda zitten kijken zonder probleem....
Geen idee wat er anders is dan dat ik tester ben en misschien een andere software versie heb maar daar werd niet gesproken over een NF fix. Kan ook gewoon toeval zijn want ik heb het maar zo nu en dan gezien.
 
Bij mij sinds gisteren pas (geluk gehad?) het zelfde probleem. Automatisch volgende aflevering uit helpt niet. Hoe kunnen wij krachten bundelen om hier een punt over te maken bij Ziggo/Netflix?
 
Het gekke is dat ik dit probleem ook een paar keer heb gehad. Maar sinds een week ofzo dit niet meer zie gebeuren. Gisteren nog een paar afleveringen van Fauda zitten kijken zonder probleem....
Geen idee wat er anders is dan dat ik tester ben en misschien een andere software versie heb maar daar werd niet gesproken over een NF fix. Kan ook gewoon toeval zijn want ik heb het maar zo nu en dan gezien.

In software-update 4.31 zit namelijk een wijziging waarvan we het vermoeden hebben dat die ook de onderliggende oorzaak van dit probleem oplost. Omdat we het probleem niet zelf kunnen reproduceren hebben we dit niet met zekerheid kunnen bevestigen. Software-update 4.31 wordt gefaseerd uitgerold, zie ook dit topic.

In de nacht van 19 op 20 april zijn Noord-Brabant en Limburg eerst aan de beurt. Het kan maximaal drie dagen duren voordat de box de update heeft ontvangen. De rest van Nederland volgt op 28 april.
 
Laatst bewerkt:
Erg vervelend en ik hoop dat dit is opgelost in de volgende update.
 
Terug
Bovenaan