Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie

Ik heb het nu ook 1 keer meegemaakt bij de serie The Irregulars bij het einde van aflevering 4 of 5. Terug naar de aflevering en de laatste 30 seconden waren toen wel te zien. Afgelopen weken genoeg NF gekeken en is me dat niet opgevallen.
Weet niet of de kinderen hier ook last van hebben op hun profiel omdat ik dan niet zo oplet of het echt afgelopen is, maar meestal roepen ze wel als er iets mis gaat dus denk niet dat het daar is voor gekomen.
 
Hier hetzelfde.
Iedere episode wordt 2 - tot 2,5 minuut te vroeg gestopt.
Dus dan weer terug naar episode lijst, vorige aflevering kiezen en met speed X3 doorspoelen naar (bijna) eind. Zucht.

Gebeurt alleen bij kijken Netflix via TV en Ziggo Mediabox Next, sinds ongeveer een maand, misschien 3 weken.
Gebeurt niet bij kijken Netflix op mobiel of PC.

Iemand al een oplossing gevonden?
 
Daar is helaas geen oplossing voor die je zelf even kunt uitvoeren.
Dit zal Ziggo samen met Netflix moeten oplossen. Ze zijn er van op de hoogte, maar of er ook daadwerkelijk iemand mee bezig is?

Reactie Ziggo:
"Wij hebben diverse voorbeelden verzameld en doorgezet naar de juiste afdeling(en). Inmiddels is er voor dit probleem een ticket gelogd en wordt er hard aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen."

... dit was drie weken geleden.
 
Jammer dat er geen oplossing is. Ik heb inderdaad ook dat probleem. Wordt weer gewoon via de telefoon casten via Chromecast Ipv via de Ziggo box dus.
slordig.
 
Terug
Bovenaan