Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie

Ik heb hier ook last van sinds 2 maanden. Niets helpt dus misschien maar overstappen naar de groene concurrent. Maakt me niks uit waar het ligt maar bij de concurrent werkt het prima weet ik.
 
Gras is altijd
groener bij de buren, maar de buren hebben ook buren ;)
 
Hier hetzelfde verhaal en het lijkt na de laatste update te zijn ontstaan. Wij starten altijd met het commando Netflix, dus dat zou de app moeten zijn. Maar goed, ik heb ook nog geen oplossing gehoord of gelezen :-( op de tablet of mobiel blijven de series wel gewoon goed doorlopen.
 
Ik heb contact gehad met Ziggo, ze kennen het probleem maar kunnen niet vertellen wanneer het opgelost wordt.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210326-212825.jpg
    Screenshot_20210326-212825.jpg
    170,4 KB · Weergaven: 366
Bedankt DDuizend, je hebt gelijk wat betreft communicatie. Ik kom er nu via jou achter waar ik blij mee ben maar kom op, informeer je klanten Ziggo. Zolang er maar gecommuniceerd wordt zijn de meesten al tevreden.
 
Ja idd, heb ook gebeld met Ziggo, probleem is bekend, we werken er aan, niet bekend hoe lang het gaat duren. Tijdelijk maar overstappen op andere Netflix client dan heb je het probleem niet
 
Terug
Bovenaan