Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie

roon2

Forum Gebruiker
Berichten
91
Hallo,

Ik heb een vraag.
Ben in het bezit van een media box next.
Sinds twee dagen doet zich het volgende rare feit voor.
Aan het eind van elke film of een aflevering van een serie op Netflix stopt de uitzending plm 1,5 minuut voor het eind.

Ik heb het volgende al gedaan;
uitloggen en weer inloggen bij nexflix
Mediabox opnieuw opgestart.
Modem opnieuw opgestart.

Dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad of heeft dit nu?

Bij voorbat dank

Ronald
 
Minuutje stroomloos maken (wat iets anders is dan alleen opnieuw opstarten) zou kunnen helpen.
 
Minuutje stroomloos maken (wat iets anders is dan alleen opnieuw opstarten) zou kunnen helpen.
ik heb het modem al stroomloos gemaakt
bij de mediabox alleen knopje op de achterkant uitgezet en weer aan, is dat voldoende ?
 
nee niets gedaan in router
paar dagen geleden nog geen probleem en dit doet zich voor sinds drie dagen
ok al nu next box terug gezet naar fabrieksinstellingen zonder resultaat en gebeld met Netflix en ook daar is probleem niet bekend
 
Dit lijkt me niks met de router te maken te hebben, anders is het niet continue op hetzelfde moment. Eerder een onbekende bug in de netflix software op je mediabox. Desnoods Ziggo bellen en vragen om een vervanging.
 
kijk eens naar jullie tijdinstelling op de decoder//en de tv? ergens een synchronisatie verschil? utc +1? 0?-1?

vergelijk de tijd eens met je realtime tijd op je smartphone..
 
Zet autoplay eens uit (mocht dat aan staan)

automatisch afspelen in- of uitschakelen
  1. Ga in een webbrowser naar de pagina Account.
  2. Open de instellingen van Profiel en ouderlijk toezicht voor het profiel dat je wilt beheren.
  3. Wijzig de instellingen voor afspelen.
  4. Vink de optie De volgende aflevering van een serie automatisch afspelen op alle apparaten aan of uit.
  5. Selecteer Opslaan.
 
Terug
Bovenaan