• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie

Vraag

roon2

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
75
Hallo,

Ik heb een vraag.
Ben in het bezit van een media box next.
Sinds twee dagen doet zich het volgende rare feit voor.
Aan het eind van elke film of een aflevering van een serie op Netflix stopt de uitzending plm 1,5 minuut voor het eind.

Ik heb het volgende al gedaan;
uitloggen en weer inloggen bij nexflix
Mediabox opnieuw opgestart.
Modem opnieuw opgestart.

Dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad of heeft dit nu?

Bij voorbat dank

Ronald
 
Oplossing
28 april 2021.
Uit de Ziggo Community:

Goedemorgen iedereen, afgelopen nacht is de uitrol van software-update 4.31 voor alle regio's begonnen (Limburg en Noord-Brabant waren vorige week al aan de beurt). We verwachten dat het probleem wat jullie ervaren hiermee is opgelost. Is dit niet zo dan horen we het graag.

Let op, het kan tot drie dagen duren voordat jouw mediabox software-update 4.31 heeft geinstalleerd. Je kunt via Menu > Tandwiel > Info > Over je mediabox, zien welke versie er op dit moment is geinstalleerd. Wil je de nieuwe al direct? Dan kun je de mediabox naar de fabrieksinstellingen...

tichel

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
1.691
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
28 april 2021.
Uit de Ziggo Community:

Goedemorgen iedereen, afgelopen nacht is de uitrol van software-update 4.31 voor alle regio's begonnen (Limburg en Noord-Brabant waren vorige week al aan de beurt). We verwachten dat het probleem wat jullie ervaren hiermee is opgelost. Is dit niet zo dan horen we het graag.

Let op, het kan tot drie dagen duren voordat jouw mediabox software-update 4.31 heeft geinstalleerd. Je kunt via Menu > Tandwiel > Info > Over je mediabox, zien welke versie er op dit moment is geinstalleerd. Wil je de nieuwe al direct? Dan kun je de mediabox naar de fabrieksinstellingen resetten via het menu. Hierbij blijven je instellingen en opnames bewaard, maar je moet wel opnieuw in Netflix inloggen.
 
Oplossing

taurus1961

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2015
Berichten
7
Als ik later in de avond of in de nacht naar Netflix zit te kijken slaat die om de haverklap op pauze. Klik dan op de ab ok in eh dan gaat het weer verder. Wat opvalt is dat op dat moment de horizonbox XL van status geel naar status blauw gaat. Vervolgens gaat er een balkje een minuut heen en weer om vevolgens weer in standby (geel) te gaan. Dit moet met elkaar te maken hebben. Voor de upgrade had ik dit namelijk niet

Overdag en begin avond kan ik btw. ongestoord Netflix kijken
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.723
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb je na de update de mediabox al eens een minuutje van de stroom gehaald en toen weer opgestart?
Dit wil bij diverse apparaten problemen na een update nogal eens oplossen.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.159
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Mocht de oplossing van @Johnny54 niet helpen kijk dan eens welke instelling je hebt bij: Menu > Opties > Voorkeursinstellingen > Automatisch Stand-by instellen

Probeer de optie 's nachts eens.