• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie


Vraag

roon2

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
74
Hallo,

Ik heb een vraag.
Ben in het bezit van een media box next.
Sinds twee dagen doet zich het volgende rare feit voor.
Aan het eind van elke film of een aflevering van een serie op Netflix stopt de uitzending plm 1,5 minuut voor het eind.

Ik heb het volgende al gedaan;
uitloggen en weer inloggen bij nexflix
Mediabox opnieuw opgestart.
Modem opnieuw opgestart.

Dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad of heeft dit nu?

Bij voorbat dank

Ronald
 
Oplossing
28 april 2021.
Uit de Ziggo Community:

Goedemorgen iedereen, afgelopen nacht is de uitrol van software-update 4.31 voor alle regio's begonnen (Limburg en Noord-Brabant waren vorige week al aan de beurt). We verwachten dat het probleem wat jullie ervaren hiermee is opgelost. Is dit niet zo dan horen we het graag.

Let op, het kan tot drie dagen duren voordat jouw mediabox software-update 4.31 heeft geinstalleerd. Je kunt via Menu > Tandwiel > Info > Over je mediabox, zien welke versie er op dit moment is geinstalleerd. Wil je de nieuwe al direct? Dan kun je de mediabox naar de fabrieksinstellingen...

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
985
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb het nu ook 1 keer meegemaakt bij de serie The Irregulars bij het einde van aflevering 4 of 5. Terug naar de aflevering en de laatste 30 seconden waren toen wel te zien. Afgelopen weken genoeg NF gekeken en is me dat niet opgevallen.
Weet niet of de kinderen hier ook last van hebben op hun profiel omdat ik dan niet zo oplet of het echt afgelopen is, maar meestal roepen ze wel als er iets mis gaat dus denk niet dat het daar is voor gekomen.
 

wibo2

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2021
Berichten
1
Hier hetzelfde.
Iedere episode wordt 2 - tot 2,5 minuut te vroeg gestopt.
Dus dan weer terug naar episode lijst, vorige aflevering kiezen en met speed X3 doorspoelen naar (bijna) eind. Zucht.

Gebeurt alleen bij kijken Netflix via TV en Ziggo Mediabox Next, sinds ongeveer een maand, misschien 3 weken.
Gebeurt niet bij kijken Netflix op mobiel of PC.

Iemand al een oplossing gevonden?
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.711
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Daar is helaas geen oplossing voor die je zelf even kunt uitvoeren.
Dit zal Ziggo samen met Netflix moeten oplossen. Ze zijn er van op de hoogte, maar of er ook daadwerkelijk iemand mee bezig is?

Reactie Ziggo:
"Wij hebben diverse voorbeelden verzameld en doorgezet naar de juiste afdeling(en). Inmiddels is er voor dit probleem een ticket gelogd en wordt er hard aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen."

... dit was drie weken geleden.
 

JolvO

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2021
Berichten
3
Jammer dat er geen oplossing is. Ik heb inderdaad ook dat probleem. Wordt weer gewoon via de telefoon casten via Chromecast Ipv via de Ziggo box dus.
slordig.