• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie


Vraag

roon2

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
74
Hallo,

Ik heb een vraag.
Ben in het bezit van een media box next.
Sinds twee dagen doet zich het volgende rare feit voor.
Aan het eind van elke film of een aflevering van een serie op Netflix stopt de uitzending plm 1,5 minuut voor het eind.

Ik heb het volgende al gedaan;
uitloggen en weer inloggen bij nexflix
Mediabox opnieuw opgestart.
Modem opnieuw opgestart.

Dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad of heeft dit nu?

Bij voorbat dank

Ronald
 
Oplossing
28 april 2021.
Uit de Ziggo Community:

Goedemorgen iedereen, afgelopen nacht is de uitrol van software-update 4.31 voor alle regio's begonnen (Limburg en Noord-Brabant waren vorige week al aan de beurt). We verwachten dat het probleem wat jullie ervaren hiermee is opgelost. Is dit niet zo dan horen we het graag.

Let op, het kan tot drie dagen duren voordat jouw mediabox software-update 4.31 heeft geinstalleerd. Je kunt via Menu > Tandwiel > Info > Over je mediabox, zien welke versie er op dit moment is geinstalleerd. Wil je de nieuwe al direct? Dan kun je de mediabox naar de fabrieksinstellingen...

GojohnnyBeGood

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2021
Berichten
2
Ik heb hier ook last van sinds 2 maanden. Niets helpt dus misschien maar overstappen naar de groene concurrent. Maakt me niks uit waar het ligt maar bij de concurrent werkt het prima weet ik.
 

Astrid66

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2021
Berichten
1
Hier hetzelfde verhaal en het lijkt na de laatste update te zijn ontstaan. Wij starten altijd met het commando Netflix, dus dat zou de app moeten zijn. Maar goed, ik heb ook nog geen oplossing gehoord of gelezen :-( op de tablet of mobiel blijven de series wel gewoon goed doorlopen.
 

dduizend

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2021
Berichten
4
Ik heb contact gehad met Ziggo, ze kennen het probleem maar kunnen niet vertellen wanneer het opgelost wordt.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210326-212825.jpg
    Screenshot_20210326-212825.jpg
    170,4 KB · Weergaven: 276

GojohnnyBeGood

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2021
Berichten
2
Bedankt DDuizend, je hebt gelijk wat betreft communicatie. Ik kom er nu via jou achter waar ik blij mee ben maar kom op, informeer je klanten Ziggo. Zolang er maar gecommuniceerd wordt zijn de meesten al tevreden.
 

gert292

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2021
Berichten
3
Ja idd, heb ook gebeld met Ziggo, probleem is bekend, we werken er aan, niet bekend hoe lang het gaat duren. Tijdelijk maar overstappen op andere Netflix client dan heb je het probleem niet