Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie

Ik heb contact gehad met Netflix. Het probleem is bekend en met de technische dienst gaan ze onderzoeken hoe ze dit op kunnen lossen.
 
Hier exact hetzelfde probleem. Alles geprobeerd. Geen enkel resultaat. Tot vervelends toe starten we dan elk deel van de serie die we kijken opnieuw op om de laatste anderhalve minuut te bekijken...
 
Laatst bewerkt:
Woensdag uitgebreid contact met Ziggo gehad. Uiteraard eerst door de gebruikelijke helpdesk riedel “reset de box” heen. Uiteindelijk de erkenning dat het een probleem was dat bij hun lag. Het zou worden doorgegeven (aan wie? Waarom krijg je nooit mensen te spreken die werkelijk verstand van zaken hebben? Deze medewerkers hebben zelf niet eens een next of kijken geen Netflix dus weten helemaal van niets). Anyway, het probleem is sinds donderdag weg bij ons.
Heb je enig idee wat Ziggo heeft gedaan om het op te lossen?
 
Zelfde probleem hier. En de laatste minuten is vaak juist het spannendst met cliffhangers.. dacht al, ik mis iets :-) Het kan best zijn dat heel veel mensen de laatste minuten missen en het nog niet door hebben
 
Net ff gekeken, normaal kijk ik via de app van de tv, maar de next doet het netjes hier
 
Terug
Bovenaan