• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie

Vraag

roon2

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
75
Hallo,

Ik heb een vraag.
Ben in het bezit van een media box next.
Sinds twee dagen doet zich het volgende rare feit voor.
Aan het eind van elke film of een aflevering van een serie op Netflix stopt de uitzending plm 1,5 minuut voor het eind.

Ik heb het volgende al gedaan;
uitloggen en weer inloggen bij nexflix
Mediabox opnieuw opgestart.
Modem opnieuw opgestart.

Dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad of heeft dit nu?

Bij voorbat dank

Ronald
 
Oplossing
28 april 2021.
Uit de Ziggo Community:

Goedemorgen iedereen, afgelopen nacht is de uitrol van software-update 4.31 voor alle regio's begonnen (Limburg en Noord-Brabant waren vorige week al aan de beurt). We verwachten dat het probleem wat jullie ervaren hiermee is opgelost. Is dit niet zo dan horen we het graag.

Let op, het kan tot drie dagen duren voordat jouw mediabox software-update 4.31 heeft geinstalleerd. Je kunt via Menu > Tandwiel > Info > Over je mediabox, zien welke versie er op dit moment is geinstalleerd. Wil je de nieuwe al direct? Dan kun je de mediabox naar de fabrieksinstellingen...

LJV

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2021
Berichten
1
Ik heb contact gehad met Netflix. Het probleem is bekend en met de technische dienst gaan ze onderzoeken hoe ze dit op kunnen lossen.
 

NAEvanEgmond

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2021
Berichten
2
Hier exact hetzelfde probleem. Alles geprobeerd. Geen enkel resultaat. Tot vervelends toe starten we dan elk deel van de serie die we kijken opnieuw op om de laatste anderhalve minuut te bekijken...
 
Laatst bewerkt:

NAEvanEgmond

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2021
Berichten
2
Woensdag uitgebreid contact met Ziggo gehad. Uiteraard eerst door de gebruikelijke helpdesk riedel “reset de box” heen. Uiteindelijk de erkenning dat het een probleem was dat bij hun lag. Het zou worden doorgegeven (aan wie? Waarom krijg je nooit mensen te spreken die werkelijk verstand van zaken hebben? Deze medewerkers hebben zelf niet eens een next of kijken geen Netflix dus weten helemaal van niets). Anyway, het probleem is sinds donderdag weg bij ons.
Heb je enig idee wat Ziggo heeft gedaan om het op te lossen?
 

gert292

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2021
Berichten
3
Zelfde probleem hier. En de laatste minuten is vaak juist het spannendst met cliffhangers.. dacht al, ik mis iets :-) Het kan best zijn dat heel veel mensen de laatste minuten missen en het nog niet door hebben
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.789
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Net ff gekeken, normaal kijk ik via de app van de tv, maar de next doet het netjes hier