• Welkom op het Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door klanten van Ziggo
    Registreer je direct en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies.

Netflix stopt 1,5 minuut voor einde van een film/serie

Vraag

roon2

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
77
Hallo,

Ik heb een vraag.
Ben in het bezit van een media box next.
Sinds twee dagen doet zich het volgende rare feit voor.
Aan het eind van elke film of een aflevering van een serie op Netflix stopt de uitzending plm 1,5 minuut voor het eind.

Ik heb het volgende al gedaan;
uitloggen en weer inloggen bij nexflix
Mediabox opnieuw opgestart.
Modem opnieuw opgestart.

Dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad of heeft dit nu?

Bij voorbat dank

Ronald
 
Oplossing
28 april 2021.
Uit de Ziggo Community:

Goedemorgen iedereen, afgelopen nacht is de uitrol van software-update 4.31 voor alle regio's begonnen (Limburg en Noord-Brabant waren vorige week al aan de beurt). We verwachten dat het probleem wat jullie ervaren hiermee is opgelost. Is dit niet zo dan horen we het graag.

Let op, het kan tot drie dagen duren voordat jouw mediabox software-update 4.31 heeft geinstalleerd. Je kunt via Menu > Tandwiel > Info > Over je mediabox, zien welke versie er op dit moment is geinstalleerd. Wil je de nieuwe al direct? Dan kun je de mediabox naar de fabrieksinstellingen resetten via het menu. Hierbij blijven je instellingen en opnames bewaard, maar je moet wel opnieuw in Netflix inloggen.

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.344
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Minuutje stroomloos maken (wat iets anders is dan alleen opnieuw opstarten) zou kunnen helpen.
 
Topicstarter
Topicstarter
R

roon2

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
77
nee niets gedaan in router
paar dagen geleden nog geen probleem en dit doet zich voor sinds drie dagen
ok al nu next box terug gezet naar fabrieksinstellingen zonder resultaat en gebeld met Netflix en ook daar is probleem niet bekend
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
2.130
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Dit lijkt me niks met de router te maken te hebben, anders is het niet continue op hetzelfde moment. Eerder een onbekende bug in de netflix software op je mediabox. Desnoods Ziggo bellen en vragen om een vervanging.
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
1.257
kijk eens naar jullie tijdinstelling op de decoder//en de tv? ergens een synchronisatie verschil? utc +1? 0?-1?

vergelijk de tijd eens met je realtime tijd op je smartphone..
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.344
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Zet autoplay eens uit (mocht dat aan staan)

automatisch afspelen in- of uitschakelen
  1. Ga in een webbrowser naar de pagina Account.
  2. Open de instellingen van Profiel en ouderlijk toezicht voor het profiel dat je wilt beheren.
  3. Wijzig de instellingen voor afspelen.
  4. Vink de optie De volgende aflevering van een serie automatisch afspelen op alle apparaten aan of uit.
  5. Selecteer Opslaan.