• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Netflix kan ineens geen verbinding meer maken met Horizon box.


jannic

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2010
Berichten
59
Sinds vandaag kan m'n XL (Horizon) box geen verbinding meer maken met Netflix. De signaal sterkte van de Box is uitmuntend maar de kwaliteit is matig. Recent heb ik ook geregeld dat het beeld enkele seconden bevriest. Er is niets aan de huisinstallatie gewijzigd. Ik heb Hirschmann stekkers en een Hirschmann versterker meteen bij het punt waar de kabel het huis inkomt. De Ziggo helpdesk adviseert nieuwe kabels, zucht. M'n kabel gaat in de meterkast de muur in om er in de kamer weer uit te komen.
De Box is al teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Moet ik toch over naar KPN of is er nog hoop op Ziggo?
 

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
694
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dat is gewoon inherent aan de Horizon box. Je moet Netflix niet op die box willen gebruiken, koop een goedkope mediaplayer (Chrromecast/Roku oid) en je bespaart jezelf een hoop ergernis.
 

youriy

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2012
Berichten
551
Gebied
fZiggo
De signaalsterkte moet niet hoger dan goed, en de kwaliteit moet maximaal zijn.
 

kerby

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Berichten
772
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
signaal kwaliteit is belangrijker dan signaalsterkte....
 

DonvanVliet

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2005
Berichten
162
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Er was een netflix storing van wereldformaat. Ligt dus niet aan die box.
 
Topicstarter
Topicstarter
J

jannic

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2010
Berichten
59
Ondertussen werkt alles weer. Netflix zal inderdaad een storing van hun zelf zijn geweest. De freeze momenten zie ik niet meer. Ik heb niets veranderd. De signaal sterkte en kwaliteit zijn nog steeds respectievelijk uitmuntend en matig. Ik zal het nog een poosje aanzien.
 

70ReS

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2014
Berichten
200
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ondertussen werkt alles weer. Netflix zal inderdaad een storing van hun zelf zijn geweest. De freeze momenten zie ik niet meer. Ik heb niets veranderd. De signaal sterkte en kwaliteit zijn nog steeds respectievelijk uitmuntend en matig. Ik zal het nog een poosje aanzien.
NETFLIX HAD EEN WERELDWIJDE STORING.