Sinds enkele weken is het gebruik van de netflix app een waar drama.
- Als je een film hebt gekeken kan je niet meer vooruit spoelen, nog terug, nog stoppen (alleen de pauze werkt), je verliest dan ook de ondertiteling.
Wat is gedaan om het probleem op te lossen
1) de bekabeling en installatie is 4 maand geleden aangelegd door een Ziggo monteur en sinds dien onverandert.
2) Als je de mediabox een tijdje (of zelfs 24 uur) uit zet en weer aan is het voor 1 film weer goed, maar de volgende levert direct weer hetzelfde probleem op.
3) het afmelden en aanmelden van je netflix account (op alle apparaten) helpt niet.
4) de netflix app op mijn samsung tv levert geen probleem op, dus het zit hem in de media box
5) netflix via kanaal 150 werkt niet ook niet na een lange uit/aan, hij start de app maar je krijgt geen login scherm/keuze scherm met accounts.
6) een ander fenomeen wat je dan ook hebt is dat de app zeeeeeeer traaaaag het duurt wel 10 seconden voordat je het effect ziet van actie op je remote
7) bij het starten van een film krijg je veel 'blokjes'
als hij zo slecht loop en je drukt op wat knoppen dan herstart de box zich spontaan.
9) ik heb geen thuisnetwerk of meerdere media boxen.
Of te wel ik ben wel uitgedacht en denk er over om maar een beter apparaat te kopen.
- Als je een film hebt gekeken kan je niet meer vooruit spoelen, nog terug, nog stoppen (alleen de pauze werkt), je verliest dan ook de ondertiteling.
Wat is gedaan om het probleem op te lossen
1) de bekabeling en installatie is 4 maand geleden aangelegd door een Ziggo monteur en sinds dien onverandert.
2) Als je de mediabox een tijdje (of zelfs 24 uur) uit zet en weer aan is het voor 1 film weer goed, maar de volgende levert direct weer hetzelfde probleem op.
3) het afmelden en aanmelden van je netflix account (op alle apparaten) helpt niet.
4) de netflix app op mijn samsung tv levert geen probleem op, dus het zit hem in de media box
5) netflix via kanaal 150 werkt niet ook niet na een lange uit/aan, hij start de app maar je krijgt geen login scherm/keuze scherm met accounts.
6) een ander fenomeen wat je dan ook hebt is dat de app zeeeeeeer traaaaag het duurt wel 10 seconden voordat je het effect ziet van actie op je remote
7) bij het starten van een film krijg je veel 'blokjes'

9) ik heb geen thuisnetwerk of meerdere media boxen.
Of te wel ik ben wel uitgedacht en denk er over om maar een beter apparaat te kopen.
Laatst bewerkt: