Movies & Series XL speelt niet af

Piente,

neen; maar dit is toch een tool voor op de PC om zenderlijsten te bewerken die je exporteert van de TV en dan week kunt importeren?
 
Klopt. Maar je hebt nu 2 ontvangers een horizon en een CI module.

Op 2 verschillende tv’s neem ik aan? En is de smartcard ook gewisseld door de monteur?
 
De Horizon is alleen als test gebruikt door de Ziggo monteur: de Horizonbox gaf dus wel Movies&SeriesXL door (met eigen SmartCard) met het Ziggo-signaal/internet en de CI+module op mijn TV dus niet (zelfde SmartCard, zelfde signaal/internet).
Ziggo monteur: dus probleem TV (en €50 kosten).
 
Dus er is geen andere CI module /smardcard gebruikt door de monteur. Dan heb je pas uitgesloten dat dit door de tv komt. Mogelijk dat @Webcare Ziggo je hierin nog kan helpen.
 
De monteur heeft op de Horizonbox mijn eigen SmartCard gebruikt.
Hij heeft geen andere CI+module gebruikt.
De CI+module is overigens een half jaar oud (dus ik mag aannemen de meest recente versie).
Je reaktie brengt mij wel op een idee: de CI+module wisselen met die van een andere TV.
 
De monteur heeft op de Horizonbox mijn eigen SmartCard gebruikt.
Hij heeft geen andere CI+module gebruikt.
De CI+module is overigens een half jaar oud (dus ik mag aannemen de meest recente versie).
Je reaktie brengt mij wel op een idee: de CI+module wisselen met die van een andere TV.

Dan heeft hij feitelijk de CI module niet getest maar alleen je klant gegevens mogelijk even naar zijn HorizonboxL laten zetten.
Zoals @youriy al aangeeft daar kan geen smartcard in gestoken worden tenzij er een andere oudere box wordt bedoelt.

Benieuwd of je andere tv deze problemen niet heeft. Anders een nieuwe tv of overstappen naar de Next.
 
Ik ben niet zo thuis in Horizonboxen maar het was een nieuw exemplaar, maar als ik kijk op internet kan het achteraf geen Horizonbox geweest zijn, want deze heeft geen SmartCard nodig.
Of zit ik verkeerd?
In ieder geval was het een "mediabox" waarvoor wèl mijn SmartCard en niet mijn CI+module nodig was.
Overigens CI+module gewisseld met die uit andere TV: geen resultaat.
CI+module èn SmartCard gewisseld: geen resultaat.
 
Dan toch @Webcare Ziggo benaderen voor een CI module en smartcard. Mogelijk dat daar toch iets niet goed mee gaat.

Zo’n box waar een smartcard voor nodig was is bijv. Een Philips box of iets dergelijks.
 
Voordat ik mijn tot Ziggo Webcare wend: middels het menu van de TV kan de CI+module een Factory Reset geven.
Is dat verstandig?
Is dit een mogelijk oplossing?
Is er een risiko dat daarna de gehele ontvangst verdwenen is?
 
Terug
Bovenaan