LS,
betreft Sony 4k SmartTV met CI+ (kabel en internet, antenneversterker geschikt voor retourkanaal) waarbij recent Ziggo Movies & Series XL niet meer werkt; alle overige funkties van On Demand werken wel en ook het menu is zichtbaar en navigatie werkt ook.
Zodra voor play wordt gekozen voor elke willekeurige serie springt het beeld op zwart en verschijnen de eerte sekonden enkele blokjes (groen) in de bovenrand van het scherm, geen audio.
Alle overige funkties van On Demand (Gemist etc) werken wel; het hele menu (account etc) kan normaal benaderd worden.
Dus alleen en uitsluitend bij Play in Movies & Series XL gaat het mis; het abonnement hierop is aktief (volgens Ziggo, èn de maandelijkse faktuur).
Meer dan een uur telefonische ondersteuning van de Ziggo helpdesk (zeer geduldig en behulpzaam overigens!) heeft niets geholpen: TV aan/uit, CI+ in/uit, Smartcard in/uit en schoongemaakt tot en met Factory Reset aan toe.
Andere SmartCard laat hetzelfde probleem zien.
Suggesties welkom.
M vr gr,
René Meijn
Hoeven
betreft Sony 4k SmartTV met CI+ (kabel en internet, antenneversterker geschikt voor retourkanaal) waarbij recent Ziggo Movies & Series XL niet meer werkt; alle overige funkties van On Demand werken wel en ook het menu is zichtbaar en navigatie werkt ook.
Zodra voor play wordt gekozen voor elke willekeurige serie springt het beeld op zwart en verschijnen de eerte sekonden enkele blokjes (groen) in de bovenrand van het scherm, geen audio.
Alle overige funkties van On Demand (Gemist etc) werken wel; het hele menu (account etc) kan normaal benaderd worden.
Dus alleen en uitsluitend bij Play in Movies & Series XL gaat het mis; het abonnement hierop is aktief (volgens Ziggo, èn de maandelijkse faktuur).
Meer dan een uur telefonische ondersteuning van de Ziggo helpdesk (zeer geduldig en behulpzaam overigens!) heeft niets geholpen: TV aan/uit, CI+ in/uit, Smartcard in/uit en schoongemaakt tot en met Factory Reset aan toe.
Andere SmartCard laat hetzelfde probleem zien.
Suggesties welkom.
M vr gr,
René Meijn
Hoeven