• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Movie & Series nog niet in Ziggo GO App na installatie Next


RicoK

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
279
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Vanmiddag, ja, je moet wat te doen hebben met dit warme weer, want 33 graden ;);D, mijn gisteren opgehaalde Next box geïnstalleerd. Helaas, maar eentje, omdat ik er wel twee had besteld, maar telefonisch contact leerde mij, dat de tweede nog komt.
De installatie verliep gladjes en probleemloos. Maak bekabeld verbinding via een Powerline met mijn netwerk. Tijdens de installatie werd wel aangegeven dat de netwerkverbinding niet goed genoeg is voor 4K content en dat ik waarschijnlijk middels Powerline connectie maak.... Doorgeklikt en later gaven de diagnostiek allemaal groene waardes aan welke goed zijn voor 4K.

Omdat mijn Movies & Series XL echter niet beschikbaar was, even telefonisch contact opgenomen, waarna deze er weer op werd gezet en dat ik vanavond hier weer de beschikking over zou hebben. Maar dat was al na nog geen half uur op de Next. Echter, en daar gaat het mij nu om, op de Ziggo Go app is M&S XL nog niet beschikbaar en zie ik staan dat ik een abonnement hiervoor moet afsluiten.

Mensen dit eerder meegemaakt? Moet ik gewoon nog even geduld hebben? Moet ik nog ergens iets instellen? Of moet ik weer bellen?
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.259
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gewoon geduld, ff paar keer opnieuw opstarten, en het zou moeten werken ;)
 
Topicstarter
Topicstarter
RicoK

RicoK

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
279
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ah, ok, bedankt, maar omdat M&S XL zo snel beschikbaar kwam op de Next, binnen 30 minuten na mijn telefoontje, in plaats van vanavond pas, had ik verwacht dat dit dan direct op alle apparaten zo zou zijn. Ik zie ook geen reden waarom dit niet zo zou zijn, maar als dit zo is, dan zij het zo. ;)
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.259
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ziggo,s wegen zijn ondoorgrondelijk, maar ben er van overtuigd dat binnen een uurtje of 3 alles werkt ;)
(niet de box aan laten staan, gewoon opnieuw opstarten om de zoveel tijd)
 
Topicstarter
Topicstarter
RicoK

RicoK

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
279
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En M&S XL is beschikbaar via de Ziggo GO app. Had even geduld moeten hebben.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.259
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Normaal, je wilt meteen alles...…..veel plezier ;)