Monteur komt niet opdagen

Proseliet

Forum Gebruiker
Berichten
1
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vorige week een afspraak met sicco gemaakt, omdat het internet hier van tijd tot tijd uitvalt. Draadloos en bedraad. Daarnaast doet de humax-box van tijd tot tijd vreemd, valt uit, hangt. Vandaag volgens afspraak van 12.00 uur tot 18.00 uur gewacht. Niemand kwam opdagen. Gebeld met 1200, alles wat er gezegd werd, was dat de medewerkster de afspraak niet in het systeem had staan. Toen wij haar vertelden wel degelijk een afspraak te hebben, werd het geheugen klaaarblijkelijk opgefrist. Ze riep iets met 'een collectief probleem', dat het haar bijzonder speet etcetera en meer van het gebruikelijke semi-empatische gezanik waar je als klant niks mee kunt. Ze bood vervolgens een 'riante compensatie' voor de geboden wachttijd van maar liefst 25 euro op de volgende rekening. Als jij als klant niet thuis bent, wanneer de monteur voor de deur staat, brengt de firma Ziggo voor die 5 minuten 35 euro in rekening. Voorrijkosten noemen ze dat. Tsja, hoezo verneukt...

mod edit: topic titel aangepast. Laten we het wel netjes houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij dit alles kunt aantonen, inclusief bewijs dat je vrij hebt moeten nemen, valt er wel meer uit te slepen ;)
 
Als jij dit alles kunt aantonen, inclusief bewijs dat je vrij hebt moeten nemen, valt er wel meer uit te slepen ;)

Ziggo (en andere bedrijven trouwens ook) gaan echt je vrije dag niet vergoeden hoor.
Ben wel benieuwd of je wel een mailbevestiging van je afspraak hebt gehad? Anders is er (blijkbaar) bij het inplannen al wat misgegaan?
 
Die staan er in @Dynabite

Schermafdruk 2019-10-20 18.31.20.png
 
Ziggo (en andere bedrijven trouwens ook) gaan echt je vrije dag niet vergoeden hoor.
Ben wel benieuwd of je wel een mailbevestiging van je afspraak hebt gehad? Anders is er (blijkbaar) bij het inplannen al wat misgegaan?
Nee, zowiezo niet, maar een gratis Fox.of film 1 zit er altijd wel in ;)
 
Terug
Bovenaan