Moet je voor de lol eens hier kijken

ToosV

Forum Gebruiker
Berichten
17

En dan kan je eens zien wat mensen daadwerkelijk van dit €&*bedrijf vinden.
Ik lees werkelijk geen enkele reactie die ik niet herken.
Daarentegen op het Ziggo forum zie ik heel erg veel reacties, met name van medewerkers, die echt al jaren dezelfde bs oplepelen.
Kabels? me reet
 
Laatst bewerkt:
Ja en? Dit is wel de meest gehoorde open deur op dit onderwerp.
En ja, ik snap een heleboel met je aanmatigend e toontje.
Het zijn altijd weer dezelfde politiek korrekte fanboy reacties.
Als ik het schijt heb over die *** Horizon is jouw reactie wel de laatste waar ik op zit te wachten.
Dit gaat over Ziggo en niet de andere providers
Stick to the topic
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb met interesse de berichten over Ziggo gelezen, waarnaar Toos heeft gelinkt.
De berichten zijn op een enkele uitzondering na zeer negatief, waarbij - voor mij niet verwonderlijk - eruit springen de te grote marge in werkdagen dat een monteur ingepland kan worden, alsmede het slechte functioneren van de klantenservice.

Op een reactie zoals die van @Dynabite kon je natuurlijk wachten, omdat het op Ziggo kritiek leveren in dit forum direct door bepaalde forumleden onder een vergrootglas wordt gelegd. Natuurlijk kan je om zo'n reactie boos worden Toos, maar de wijze waarop je dan vervolgens reageert kan best wel met een wat meer beschaafde toonzetting. En probeer niettemin te genieten van deze zonnige dag.

Eén positief bericht op dat forum sprong er voor mij uit. Het betrof een storing bij een opa van de beller waarvoor binnen 2½ uur een monteur aan huis kwam, die vervolgens het probleem bekwaam heeft opgelost. Ik denk dat die snelle service dermate uitzonderlijk is dat deze absoluut een plek verdient in het Guinness Book of Records:)
 
Dynabyte heeft 100% gelijk, veel mensen nemen alleen de moeite om reviews te gaan posten als ze ergens ontevreden over zijn en ze het dwars zit. Anders hoor je ze niet of je moet het ze expliciet vragen. Dus het beeld wat je dan krijgt is niet helemaal correct.

Dat wil overigens niet zeggen dat Ziggo geweldig is, er kunnen er hoop dingen verbetert worden. Maar het zegt ook niet dat ze slecht zijn. En er speelt nog een veel groter probleem, mensen begrijpen de techniek niet en er wordt al heel snel met het vingertje naar de aanbieder gewezen. Soms is dat terecht, vaak is dat ook onterecht.

Bij Ziggo speelt vooral de kwaliteit van het coax netwerk bij de mensen thuis een grote rol, met alle nieuwe 4G en 5G masten wordt de kans op instraling en storingen van buitenaf steeds groter, mensen die nooit problemen hadden kunnen ineens blokjes of verstoord beeld krijgen en geven dan meteen Ziggo de schuld, zij hebben immers niks veranderd. Dat moet toch wel aan Ziggo liggen? In de werkelijkheid voldoet hun huisnetwerk niet meer aan de hedendaagse normen omdat er een hoop veranderd.
 
@terrestrial

Je voert absoluut een aantal plausibele punten aan, die je bovendien prima onderbouwt. Dat laatste mis ik helaas vaak op dit forum met reacties op degenen die een kritisch bericht over Ziggo posten. Veelal zijn het van die algemene dooddoeners, die elke keer uit die hoek komen waar we op dit forum in tegenstelling tot jouw bericht niets mee kunnen. En helaas soms ook kinderachtig op de persoon zelf gericht.

Overigens vind ik veel berichten op het forum, waarnaar de TS'er heeft gelinkt, niet allemaal passen binnen jouw betoog dat veel klachten onterecht zijn vanwege een verouderd thuisnetwerk.
 
De site ervaringen.nl staat echt helemaal bol van de negatieve oordelen, niet alleen over Ziggo, maar over alle hoge (bedrijfs)bomen in Nederland.
Typisch zo'n site waar mensen naar op zoek gaan om hun woede af te reageren. Veel andere forums, zoals dit, hebben een andere functie en andere bezoekers, met als gevolg dat daar ook positieve ervaringen aan bod komen.
Welk forum de eerlijkste bezoekers heeft, hangt voor een belangrijk deel af van degene die de vraag stelt. Meer hierover op wikipedia (eng).
 
Terug
Bovenaan