• Welkom op het Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door klanten van Ziggo
    Registreer je direct en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies.

Modem verliest signaal

Tantesuus

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2021
Berichten
2
Bij mij werkte het digitale modem enige tijd (+/- 1 1/2 uur) daarna opeens geen signaal meer. Modem defect?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DirkLui

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Berichten
644
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Bij mij werkte het digitale modem enige tijd (+/- 1 1/2 uur) daarna opeens geen signaal meer. Modem defect?
Vage vraag. Wat wordt bedoeld met geen signaal meer. Geen Wifi meer? Geen internet via de kabel meer? Geen signaal aan de invoer kant? De conclusie modem defect kan, maar er kan ook meer aan de hand zijn, zoals een defecte voeding (heb ik al meerdere malen gehad), slecht signaal aan de bron, enz enz.
Kun je nog inloggen op het modem?
Snelle oplossing kan zijn om het modem minimaal 30 seconden van de stroom af te halen en opnieuw te starten.
Andere optie is om Ziggo te bellen dan kunnen zij even meekijken. Doe dit met een mobiel en niet de vaste lijn via het modem. Als die tijdens het meekijken gereset wordt werkt bellen ook niet meer.
 
Topicstarter
Topicstarter
T

Tantesuus

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2021
Berichten
2
Heb het digitale modem teruggestuurd en nieuwe besteld. Nu werkt alles goed. Het enige is dat het singnaal af en toe heel even stopt. Hinderlijk maar is mee te leven
 

Vergelijkbare onderwerpen