Modem reboot weer

kan je niet vragen om een Compal? Ik had ook heel veel reboot problemen met de Arris (3 a 4 keer per dag). Nu weer een Compal gekregen na overleg en nu maar max 1x per week..
 
kan je niet vragen om een Compal? Ik had ook heel veel reboot problemen met de Arris (3 a 4 keer per dag). Nu weer een Compal gekregen na overleg en nu maar max 1x per week..
Ik had een Compal maar ik had laatst weer eens verbindingsproblemen en toen is er een monteur geweest en die heeft het Compal modem vervangen door een Arris en zoals in mijn eerdere bericht staat zei de monteur dat de spontane reboots opgelost zijn wat dus niet zo is blijkbaar. De verbindingsproblemen zijn er nu nog, ook Youtube app op tv blijft maar bufferen wat eerder nooit was.
Zelfs bij korte video's blijft die erg lang bufferen, soms de hele video door.
Toen de monteur het nieuwe Arris modem had geïnstalleerd ging er ook al van alles mis, toen hij de wilde inloggen op het modem viel de verbinding opeens weg, en wat bleek? een spontane reboot van het modem, hij heeft het modem toen zelf ook weer gereset.
Ik zei toen nog, dat het reboot probleem met de ze modems blijkbaar dus niet opgelost zijn, maar hij zei van wel.

Ik zou ook liever weer een Compal willen want meerdere keren spontane reboots op een dag heb ik met de Compal nooit meegemaakt.
Ik heb jaren lang een Ubee modem gehad en als die spontaan rebootte was er een storing en had het niks met het modem te maken.
 
Mis je geen 2 upstream kanalen? Ik heb er 6. Of is dat snelheidsafhankelijk?
 
Ik zie er inderdaad maar 4, maar weet niet of dat zo hoort.
 

Bijlagen

  • aaaaaa.png
    aaaaaa.png
    32,6 KB · Weergaven: 73
Ik had een Compal maar ik had laatst weer eens verbindingsproblemen en toen is er een monteur geweest en die heeft het Compal modem vervangen door een Arris en zoals in mijn eerdere bericht staat zei de monteur dat de spontane reboots opgelost zijn wat dus niet zo is blijkbaar. De verbindingsproblemen zijn er nu nog, ook Youtube app op tv blijft maar bufferen wat eerder nooit was.
Zelfs bij korte video's blijft die erg lang bufferen, soms de hele video door.
Toen de monteur het nieuwe Arris modem had geïnstalleerd ging er ook al van alles mis, toen hij de wilde inloggen op het modem viel de verbinding opeens weg, en wat bleek? een spontane reboot van het modem, hij heeft het modem toen zelf ook weer gereset.
Ik zei toen nog, dat het reboot probleem met de ze modems blijkbaar dus niet opgelost zijn, maar hij zei van wel.

Ik zou ook liever weer een Compal willen want meerdere keren spontane reboots op een dag heb ik met de Compal nooit meegemaakt.
Ik heb jaren lang een Ubee modem gehad en als die spontaan rebootte was er een storing en had het niks met het modem te maken.

ik heb 3 maanden verschillende monteurs over de vloer gehad, bekabeling binnen, buiten, problemen in wijkkast nagekeken etc etc, niets hielp, gewoon om een Compal vragen. Dat leverde het meeste op voor mij.

sterkte!
 
Ik kreeg net van webcare te horen dat het niet klopt dat de Arris modems spontaan rebooten.
Mij werd gevraagd hoe ik aan die info kom.
Ik heb deze link gestuurd:

https://www.nu.nl/internet/5616074/modems-van-vodafoneziggo-klanten-herstarten-spontaan.html

Het ligt nooit aan de Ziggo producten als je Ziggo moet geloven terwijl de bewijzen op tafel liggen.
Webcare blijft erbij dat ik de werkzaamheden van 5 april moet afwachten, maar ik ga morgen de helpdesk bellen.
Ik heb nu lang genoeg ellende meegemaakt met de internetverbindingen.
 
Laatst bewerkt:
Is een lastige (ook voor ziggo), vaak ligt het ook aan de combinatie van alles. Buitenbekabeling, binnenbekabeling, hardware. Het ene modem heeft net genoeg aan het aangeboden signaal om geen problemen te geven, terwijl hetzelfde modem bij dit zelfde signaal wel problemen geeft. Waar ligt het dan aan ....?
ps. ik heb hem wel in bridge mode staan. Misschien dat dit verschil maakt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan