Modem reboot weer

Bedoelde meer mijn probleem, af en toe restart modem en vreemde meldingen
 
Kun je iets specifieker zijn? Als ik de berichten lees zie ik dat de verklaring voor de melding mbt netwerkkabel/kaart al is gevonden.
Dat was een heel ander probleem wat dus opgelost is maar niet het spontane rebooten van de connectbox wat ik dus gisterenavond weer meemaakte.
Bedoelde meer mijn probleem, af en toe restart modem en vreemde meldingen
Ja daar gaat dit topic ook over. Dat andere probleem met utp is opgelost ja.
 
Weer heel veel Post RS Errors
Maandag:
23225

Ik heb toen het modem reset en de dag erna weer veel Post RS Errors :
2322523226

En dit is het resultaat van vandaag:
23227

Er is toch iets goed mis denk ik.
De verbinding is dus ook vaak erg traag.

23230

Hoop dat @Webcare Ziggo eens hiernaar kijkt.
 
Laatst bewerkt:
Monteur is vandaag geweest en heb een andere modem gekregen Connect Box Arris, ik had eerst Compal.
Ik zie nu bij verbonden apparaten alles dubbel erin staan, ik weet niet hoe ik dat kan verwijderen. verversen helpt niet.
Weet iemand hoe ik dit oplos? Ook duurt het veel langer voordat iets opent als ik inlog op het modem, bv als ik op Netwerk status en dan bv 'Upstream' klik duurt het openen wel erg lang.

23273
 
Laatst bewerkt:
Komt normaal gesproken vanzelf allemaal wel goed,maar snelste manier is alles uitzetten en na opnieuw opstarten Connect box alles weer een voor een aanzetten.
 
Komt normaal gesproken vanzelf allemaal wel goed,maar snelste manier is alles uitzetten en na opnieuw opstarten Connect box alles weer een voor een aanzetten.
Oké bedankt, dan wacht ik wel tot het vanzelf weer goed is. ;)
Ik zie ook dat er in 1970 een T3 Time out is geweest, kan me dat zelf niet meer herinneren :P23274
 
Terug
Bovenaan