CreativeS
Forum Gebruiker
- Berichten
- 16.779
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Niets mee aan de hand (signaalsterkte).
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur een PM aan Ziggo webcare vraag of zij je kunnen helpen. Zet in de PM je klantnummer, of postcode + huisnummer en een link naar dit topic.De T3-errors hoeven niet direct problematisch te zijn. T4-errors zijn dit meestal wel. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw klantnummer en adres? Ga ik het signaal voor je nakijken.
Groet,
Ben van Ziggo
30-12-2019 16:19:46 | notice | Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=192.168.178.45 MAC=FC:ECA:04:AE:FB;CM-MAC=38:43:7d:2c:d1:2f;CMTS-MAC=00:17:10:8d:23:1f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
01-01-1970 00:01:20 | notice | Cable Modem Reboot - due to power reset;CM-MAC=38:43:7d:2c:d1:2f;CMTS-MAC=00:00:00:00:00:00;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |
30-12-2019 16:15:34 | critical | No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:2c:d1:2f;CMTS-MAC=00:17:10:8d:23:1f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; |