Ik heb laatst een probleem op het community forum geplaatst over het modem (Connectbox) dat regelmatig spontaan reboot, soms 2 x per week.
Ik werd toen door een moderator (Serkan Ziggo)gebeld en hij vertelde me dat dit komt door het downloaden van torrents.
Ik heb toen een aantal mensen gevraagd waaronder een monteur van Ziggo of dit klopt en die zeiden dat dit grote onzin is. Het modem kan dat makkelijk aan zei de monteur.
De moderator zei ook dat het modem kan rebooten als het torrent programma afgesloten is en het beter was als ik het programma zou verwijderen. Dit kan dus ook niet kloppen, want ook in taakbeheer is het programma niet meer actief als ik het afsluit.
Ik ben al 15 jaar klant bij Ziggo en download ook al 15 jaar en heb dit eerder ook nooit meegemaakt dus ik zelf vind dit ook erg vreemd dat het opeens aan het downloaden van torrents ligt.
Het probleem doet zich de laatste tijd niet meer voor terwijl ik elke dag download, dus het lag dus echt niet aan het downloaden. Ik wilde dit even kwijt hier, want vraag me af waarom ze zoiets zeggen.
Ik werd toen door een moderator (Serkan Ziggo)gebeld en hij vertelde me dat dit komt door het downloaden van torrents.
Ik heb toen een aantal mensen gevraagd waaronder een monteur van Ziggo of dit klopt en die zeiden dat dit grote onzin is. Het modem kan dat makkelijk aan zei de monteur.
De moderator zei ook dat het modem kan rebooten als het torrent programma afgesloten is en het beter was als ik het programma zou verwijderen. Dit kan dus ook niet kloppen, want ook in taakbeheer is het programma niet meer actief als ik het afsluit.
Ik ben al 15 jaar klant bij Ziggo en download ook al 15 jaar en heb dit eerder ook nooit meegemaakt dus ik zelf vind dit ook erg vreemd dat het opeens aan het downloaden van torrents ligt.
Het probleem doet zich de laatste tijd niet meer voor terwijl ik elke dag download, dus het lag dus echt niet aan het downloaden. Ik wilde dit even kwijt hier, want vraag me af waarom ze zoiets zeggen.
Laatst bewerkt: