Modem kapot, ziggo stuurt geen monteur

Gert12345Jan

Forum Gebruiker
Berichten
1
Het zal wel niets nieuws zijn begrijp ik ondertussen...... mijn modem is stuk. Tot 2 keer melding gemaakt en je raadt het..... Geen monteur en allerlei uitvluchten. Gelukkig is er nu een alternatief in de vorm van KPN glasvezel!
 
Het zal wel niets nieuws zijn begrijp ik ondertussen...... mijn modem is stuk. Tot 2 keer melding gemaakt en je raadt het..... Geen monteur en allerlei uitvluchten. Gelukkig is er nu een alternatief in de vorm van KPN glasvezel!
waarom zou je een monteur willen hebben?
die van mij is ook wel eens stuk gegaan, 2 dagen later had ik een nieuwe...
 
De helpdesk kan op afstand met een druk op de knop het modem uitlezen en zien wat er aan de hand is.
Vreemd dat dan met uitvluchten komen i.p.v. een monteur.

Onwaarschijnlijk, maar...
Ik heb ooit eens een bericht gezien dat de helpdesk de verkeerde modem uitlas omdat de verkeerde in hun gegevens stond,
Ze kunnen dat controleren aan de hand van de gegevens op de sticker op je modem. Kopieer die gegevens, of maak eeen foto ervan en bel de helpdesk nog een keer en vraag of ze willen controleren of ze wel de juiste modem uitlezen.
 
Het zal wel niets nieuws zijn begrijp ik ondertussen...... mijn modem is stuk. Tot 2 keer melding gemaakt en je raadt het..... Geen monteur en allerlei uitvluchten. Gelukkig is er nu een alternatief in de vorm van KPN glasvezel!

Je kunt zelf niet het modem omwisselen als je een nieuwe krijgt toegestuurd? Bij glasvezel is het exact hetzelfde, als je modem stuk is krijg je gewoon een nieuwe opgestuurd en die moet je zelf aansluiten.
 
Laatst ook nog een modem (connectbox) aangesloten omdat de vorige niet goed meer was. Bij andere mensen uiteraard,
De man had gebeld en volgende dag een nieuwe. Enige waar ik even bang voor was, was het Indiaprobleem.
Maar gelukkig onterecht. Binnen enkele minuten alles online.

Het valt mij op dat dit in "Internet Zakelijk" staat (ehh, stond). Als je zakelijk internet van Ziggo hebt, staat er dan niet in de SLA dat een modemprobleem binnen 24 uur opgelost dient te zijn? Of is dat ook al een regel uit het museum?
 
Het valt mij op dat dit in "Internet Zakelijk" staat (ehh, stond). Als je zakelijk internet van Ziggo hebt, staat er dan niet in de SLA dat een modemprobleem binnen 24 uur opgelost dient te zijn? Of is dat ook al een regel uit het museum?
Die 24 uur was voor mij een belangrijk argument om een zakelijk abonnement te nemen. Maar ik heb nog nooit een monteur gehad bij een modenwissel. Die stekkers kun je ook zelf wel insteken.
 
Uiteraard niet, tenzij een monteur het ding komt brengen. Aansluiten is kinderspel. Maar dan moet je wel binnen 24 uur over een nieuwe modem beschikken...
 
Je kunt zelf niet het modem omwisselen als je een nieuwe krijgt toegestuurd? Bij glasvezel is het exact hetzelfde, als je modem stuk is krijg je gewoon een nieuwe opgestuurd en die moet je zelf aansluiten.
Waar staat dat hij een nieuwe toegestuurd heeft gekregen?
 
Het zal wel niets nieuws zijn begrijp ik ondertussen...... mijn modem is stuk. Tot 2 keer melding gemaakt en je raadt het..... Geen monteur en allerlei uitvluchten. Gelukkig is er nu een alternatief in de vorm van KPN glasvezel!
Hoe weet je dat de modem stuk is? En een nieuwe kan je zelf toch aansluiten? Deze is neem ik aan ook door jezelf aangesloten en anders even een foto van de kabels in deze modem zodat je de nieuwe op dezelfde manier aansluit. Ook bij glasvezel komen ze geen modem aansluiten denk ik......
 
Terug
Bovenaan