Mijn Ziggo

Zeldatum

Forum Gebruiker
Berichten
46
Waarom kan ik elk mailadres van Ziggo verwijderen maar deze niet? Herstel wachtwoord geprobeerd, echter niks.
Screen Shot 2021-10-08 at 17.48.48.png
 
Ik zou als ik jou was dit ff verwijderen, je mailadres is nu wel erg openbaar voor de boze buitenwereld ;)
 
Waarom kan ik elk mailadres van Ziggo verwijderen maar deze niet? Herstel wachtwoord geprobeerd, echter niks.
Misschien omdat dit het hoofd e-mailadres is.

Volgens ziggo zelf:
Het hoofd-e-mailadres vervalt alleen als je je internetabonnement opzegt. Vanaf het einde van je abonnement zijn je gegevens dan niet meer beschikbaar.
 
Staat de e-mailadres bij Ziggo gemeld als hoofd e-mailadres? Dan zal het verwijderen inderdaad geblokkeerd zijn.

Edit:

rvk01 was mij voor.
 
Waarom kan ik elk mailadres van Ziggo verwijderen maar deze niet? Herstel wachtwoord geprobeerd, echter niks.Bekijk bijlage 36378
Ik heb zo'n idee dat je je hoofdadres, m.a.w. het abonnementsadres wil veranderen en niet een van je eventuele subadressen. Die kun je gewoon verwijderen, maar volgens mij je hoofdadres niet. Vooropgesteld dat het kan, dan dien je dat denk ik aan de helpdesk moeten vragen.

Ik zie dat Johnny54 me met hetzelfde antwoord ney een stapje voor was.
 
Was niet mijn hoofdemail adres. Alle email adressen kan ik verwijderen- niet het hoofd email adres dus maar deze weigert pertinent de pleiterik te maken.
 
Misschien is het mogelijk om een ander email adres het hoofd email adres te maken, geen idee of dat kan hoor.
 
Misschien is het mogelijk om een ander email adres het hoofd email adres te maken, geen idee of dat kan hoor.
In principe zou dat niet mogelijk zijn. Althans niet volgens het beleid, maar technisch moet het volgens mij gewoon kunnen. En ik begrijp uit een van je reacties "Graag zelfs!". Dat je heel graag zou willen dat je adres verdwijnt, om welke dringende reden dan ook. In dat geval dunkt me zou dan toch op zo'n regel een uitzondering mogelijk moeten zijn. Kortom, even bellen met de helpdesk. Ik zie geen reden dat dit niet kan in dringende gevallen.

Maar mocht je toch onverhoopt bot vangen, dan moet met een nieuw sub-adres in combinatie met een paar mailregels wel wat mogelijk zijn. Al is dat niet ideaal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan