Mijn ziggo product overzicht van slag nabestelling Next

casperd

Forum Gebruiker
Berichten
2.228
Internet
  1. Ziggo
  2. KPN
Digitale TV
  1. Ziggo
Nadat ik mijn tv abonnement van TV Max met Mediabox XL naar TV max + Next en ik de Next heb aangesloten, zegt mijn product overzicht dat mijn abonnement ruim 40(!) euro omhooggegaag is. (Bij verandering abonnement)

Betaal nu voor vast bellen, kabel tv, Movies & series XL, mediabox next en TV standaard. @Webcare Ziggo

Zal wel tijdelijk zijn en niet op mijn factuur terecht komen, maar niet zo netjes.


Edit: Vast Bellen Internationaal is weer weg, en eigenlijk rekenen ze nu 2x (het abonnement plus de afzonderlijke delen)
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik mijn tv abonnement van TV Max met Mediabox XL naar TV max + Next en ik de Next heb aangesloten, zegt mijn product overzicht dat mijn abonnement ruim 40(!) euro omhooggegaag is. (Bij verandering abonnement)

Betaal nu voor vast bellen, kabel tv, Movies & series XL, mediabox next en TV standaard. @Webcare Ziggo

Zal wel tijdelijk zijn en niet op mijn factuur terecht komen, maar niet zo netjes.
En wat zei de klantservice toen U ze hiermee confronteerde. Ik neem aan dat U namelijk naast deze bijdrage hier dit voor de zekerheid ook wel heeft nagevraagd.
 
Ik wacht het paar dagen af (bij het omzetten naar een modern abonnement was het niet meteen goed)
 
Gelijk heb je. Mijn ervaring is , dat zelfs al wordt het fout afgeschreven, het de maand erna wordt gecorrigeerd (met teruggaaf), dus (maar zo ben ik) zou lang wachten voordat je gaat bellen.
 
Tijd voor een nieuwe Esther die juist dit soort problemen kon oplossen @casperd

denk ook aan je administratiekosten van €19,95 die nu 1 malig mag betalen.
 
Update: abonnement weergewoon, alleen is Volop Bellen Internationaal verdwenen. Dat gebeurde ook toen mijn abonnement naar een modern abonnement werd omgezet, toen was het na een dag of wat weer terug.
 
Terug
Bovenaan