Mijn Ziggo - Kan niet meer inloggen.

Veranderlijk beeld: met de iPhone kan ik inmiddels inloggen, met de iPad soms, met de iMac nog niet. Telkens laatste versie OS.
(Met mijn Windows notebook lukt het wel.)
 
Laatst bewerkt:
hallo Piente,

draait de Mac ook met de laatste versie 14.3 of nog met een oudere versie misschien.

er was door de TS in de andere topic aangegeven dat hij juist met versie 14.3 de problemen had maar aangaf dat oudere versies van Mac Os geen probleem opleverde.

als met de laatste neuwste versie toch kon worden ingelogd is het allemaal nog vreemder.............

maar ja....hopelijk komt Ziggo spoedig met de melding dat het is verholpen.............
 
hallo Piente,

bedankt voor de reaktie

weer iets geleerd over een Mac computer en versies van OS ervan.

hopelijk lukt het de andere gebruikers dan ook spoedig om weer in te kunnen loggen.

vriendelijke groeten,
 
Kan inmiddels op mijn iphone, ipad, iMac weer inloggen bij en mailen via Ziggo.
Ondanks dat Ziggo nog de foutmelding bij storingen vermeld.
 
hallo,

mooi dat het bij u weer goed wil werken.

van dhr. Ronhaar nog niet gezien of het bij hem is opgelost ?...........

groeten
 
Sorry voor mijn late update, maar ik krijg eind van de week, of a.s. maandag een nieuwe iMac, daar ga ik alles nieuw installeren met nieuwe wachtwoord en dergelijke,
De IMac die ik nu heb is van begin 2011

Dus hopelijk is dan alles opgelost, maar ik hou jullie op de hoogte :-)
in ieder geval erg bedankt voor het mededenken en het geven van adviezen.
 
hallo,

bedankt voor de update.

hopelijk gaat het met de nieuwe computer weer lukken allemaal.

vriendelijke groeten
 
Sorry voor mijn late update, maar ik krijg eind van de week, of a.s. maandag een nieuwe iMac, daar ga ik alles nieuw installeren met nieuwe wachtwoord en dergelijke,
De IMac die ik nu heb is van begin 2011

Dus hopelijk is dan alles opgelost, maar ik hou jullie op de hoogte :-)
in ieder geval erg bedankt voor het mededenken en het geven van adviezen.
Ga je die van 2011 dan nog opnieuw installeren en opnieuw proberen? Mijn Macbook komt ook uit 2011 en draait nog steeds goed. In elk geval veel plezier met de nieuwe @Ronhaar
 
Ga je die van 2011 dan nog opnieuw installeren en opnieuw proberen? Mijn Macbook komt ook uit 2011 en draait nog steeds goed.…
Ik werk ook nog op een MacBook Pro uit 2011. Technisch werkt die nog perfect. Echter, je kunt er maximaal High SIerra op draaien. En sinds de recente lancering van Big Sure, krijgt dat OS geen updates meer. (Maar ik kan er ook nog geen afstand van doen.)
 
Terug
Bovenaan