Mijn Ziggo - Kan niet meer inloggen.

Zou die 'timeout' van 15 minuten niet kunnen komen doordat er te vaak met een fout wachtwoord ingelogd wordt? b.v. door een applicatie die steeds automatisch probeert in te loggen met foutief wachtwoord?

Probeer eens vanaf een geheel andere locatie in te loggen, zodat je vanaf een ander IP binnenkomt. Of via je telefoon met een G4 verbinding.
 
Laatst bewerkt:
Zou die 'timeout' van 15 minuten niet kunnen komen doordat er te vaak met een fout wachtwoord ingelogd word? b.v. door een applicatie die steeds automatisch probeert in te loggen met foutief wachtwoord?

Probeer eens vanaf een geheel andere locatie in te loggen, zodat je vanaf een ander IP binnenkomt. Of via je telefoon met een G4 verbinding.
Dit is eenvoudig als webmaster in te stellen cq te beperken. Je kunt bijv. na 3 inlogpogingen bijv. iemand al 15 minuten of welk ander tijdstip instellen en zo weren of beperken. Ook kan je iemand permanent weren om in te loggen.
 
Dit is eenvoudig als webmaster in te stellen

Ja, wel als webmaster, maar een gewone gebruiker kan echt niet dit soort instellingen aanpassen of tijdelijk uit zetten.
 
Dat is ook niet de bedoeling Maar ik geef aan dat dit wel ingesteld kan zijn vanuit de beheerder van de site. Een stuk veiligheid.
 
hallo,

ik begrijp dat het om een Mac computer handelt en kwam zojuist deze vraag tegen op het forum. zou het kunnen dat het ook hier misschien om een zgn niet geldig rootcertificaat handelt die met de laatste opdate naar IOS 14.3 te voorschijn komt bij webmail inloggen?

misschien ondanks dat de certificaat melding niet te voorschijn komt toch op de achtergrond het probleem veroozaakt en niet bij oudere IOS versies ?

misschien lukt het met een Windows10 computer in de buurt om eens te testen ?

link naar de betreffende andere topic;
 
Alvast iedereen bedankt voor het mee denken en ideeën , zojuist pas thuis,
ga morgen er verder mee aan de slag.

@Goofy , ik kan je alvast melden, ik heb ook op een Samsung tablet ingelogd, het het zelfde probleem en melding.


in het weekend verder :-)
 
hallo,

bedankt voor uw reaktie.

als u nogmaals op de link in de bovengenoemde reaktie van mij klikt, staan er inmiddels ook meer reakties.

ook dat er nu een storingmelding van ziggo kant is mbt Apple computers en inloggen.

misschien komt er spoedig een oplossing voorbij.

vriendelijke groeten
 
Die storing bij webmail lijkt me een andere omdat daar geheel andere certificaten gebruikt worden. Webmail gebruikt de root "QuaVodis Root CA 2" en het inlogscherm "DigiCert High Assurance EV Root CA".

Lijkt me sterk dat plots alle certificaten een probleem hebben.
 
hallo,

in de andere topic die in mijn eerder antwoord is genoemd, heeft de TS shrijver aldaar verteld problemen met webmail alsook met mijn ziggo te hebben om in te loggen.

hopelijk als ziggo de storing voor Apple computers heeft verholpen kan op beide diensten weer normaal ingelogd worden.

maar even verder afwachten.

met mijn Windows computers ervaar ik hier geen problemen tot dusver.

groeten
 
Ik kan hier ook normaal inloggen in zowel webmail als mijn ziggo. In mijn Apple pc

Wel is de storing nog actief volgens de storingsmelding van ziggo

Schermafbeelding 2021-01-17 om 10.21.18.png
 
Terug
Bovenaan