• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Mijn Ziggo - Kan niet meer inloggen.

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.576
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Recent geen updates meer voor office 365.

Dit zie ik op de help pagina van Apple over veiligheidsupdates.


Wel al enige tijd geen updates meer voor numbers keynotes pages enz.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.542
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Apple heeft al jaren het beleid dat alleen het nieuwste en de twee vorige OS versies updates krijgen. Alleen bij zeer kritische lekken zijn ze er een paar keer van afgeweken.

De Safari versie is bij Apple aan het OS gekoppeld. Dat betekent dat je met High Sierra ook met een oudere Safari versie werkt die dan ook geen updates meer krijgt. High Sierra en ouder gebruikers kunnen daarom beter Firefox of Chrome gebruiken.

Een half jaar geleden viel dat duidelijk op, op deze site, toen René het logo van deze site veranderde van het png naar het modernere web formaat. Een deel van de Safari gebruikers had toen een verminkte site omdat de oudere Safari versies dit nog niet ondersteunden (duurde maar 1 dag). Als er inlogproblemen zijn bij sommige Safari gebruikers en iedereen beweert dat ze de nieuwste versie gebruiken, klopt dat vaak niet. De term 'nieuwste' is bij Safari erg verwarrend. Beter is het om expliciet een versienummer op te geven.
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.503
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Goede avond, zoals ik vorige week aangaf, heb ik vandaag een nieuwe iMac gekregen en alles opnieuw geïnstalleerd , en zie tot mijn grote vreugde werkt alles weer, kan weer bij mijnZiggo komen, mijn Ziggo Email, ZiggoGo, ZiggoTV .
Lag denk ik toch aan mijn oude iMac, wat de problemen veroorzaakten.
Waardoor weet ik dus ook niet. Maar het werkt weer.
Iedereen dank voor het meedenken en suggesties
groet Hans
 

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
72
Hallo,

Goed te lezen dat alle diensten weer bereikbaar voor u zijn met het gebruik van de nieuwe computer.

Veel plezier met de nieuwe IMac.

groeten