• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Mijn Ziggo - Kan niet meer inloggen.

Thethirdman

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Berichten
125
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Veranderlijk beeld: met de iPhone kan ik inmiddels inloggen, met de iPad soms, met de iMac nog niet. Telkens laatste versie OS.
(Met mijn Windows notebook lukt het wel.)
 
Laatst bewerkt:

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
72
hallo Piente,

draait de Mac ook met de laatste versie 14.3 of nog met een oudere versie misschien.

er was door de TS in de andere topic aangegeven dat hij juist met versie 14.3 de problemen had maar aangaf dat oudere versies van Mac Os geen probleem opleverde.

als met de laatste neuwste versie toch kon worden ingelogd is het allemaal nog vreemder.............

maar ja....hopelijk komt ziggo spoedig met de melding dat het is verholpen.............
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.576
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Mijn iMac draait op macOS Bigsure 11.2 een mac die op 14.3 draait ? Kijk even hiernaar


De iPad op OS 14.4

De mobiel op 14.3

En het maakt niet uit overal kan ik inloggen in webmail of in mijn ziggo
 

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
72
hallo Piente,

bedankt voor de reaktie

weer iets geleerd over een Mac computer en versies van OS ervan.

hopelijk lukt het de andere gebruikers dan ook spoedig om weer in te kunnen loggen.

vriendelijke groeten,
 

Thethirdman

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Berichten
125
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Kan inmiddels op mijn iphone, ipad, iMac weer inloggen bij en mailen via Ziggo.
Ondanks dat Ziggo nog de foutmelding bij storingen vermeld.
 

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
72
hallo,

mooi dat het bij u weer goed wil werken.

van dhr. Ronhaar nog niet gezien of het bij hem is opgelost ?...........

groeten
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.503
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Sorry voor mijn late update, maar ik krijg eind van de week, of a.s. maandag een nieuwe iMac, daar ga ik alles nieuw installeren met nieuwe wachtwoord en dergelijke,
De IMac die ik nu heb is van begin 2011

Dus hopelijk is dan alles opgelost, maar ik hou jullie op de hoogte :-)
in ieder geval erg bedankt voor het mededenken en het geven van adviezen.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.576
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Sorry voor mijn late update, maar ik krijg eind van de week, of a.s. maandag een nieuwe iMac, daar ga ik alles nieuw installeren met nieuwe wachtwoord en dergelijke,
De IMac die ik nu heb is van begin 2011

Dus hopelijk is dan alles opgelost, maar ik hou jullie op de hoogte :-)
in ieder geval erg bedankt voor het mededenken en het geven van adviezen.
Ga je die van 2011 dan nog opnieuw installeren en opnieuw proberen? Mijn Macbook komt ook uit 2011 en draait nog steeds goed. In elk geval veel plezier met de nieuwe @Ronhaar
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.542
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ga je die van 2011 dan nog opnieuw installeren en opnieuw proberen? Mijn Macbook komt ook uit 2011 en draait nog steeds goed.…
Ik werk ook nog op een MacBook Pro uit 2011. Technisch werkt die nog perfect. Echter, je kunt er maximaal High SIerra op draaien. En sinds de recente lancering van Big Sure, krijgt dat OS geen updates meer. (Maar ik kan er ook nog geen afstand van doen.)