• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Mijn Ziggo - Kan niet meer inloggen.


kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
323
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Na alle ellende van de afgelopen drie weken kan ik nu ineens niet meer inloggen op Mijn Ziggo.

Het WW of gebruikersnaam is niet juist.
Nou, ik heb het niet veranderd.
Iemand anders ook problemen?
 
Topicstarter
Topicstarter
kokkie44

kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
323
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Nee klopt, maar dan zou het een storing kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.018
Nee klopt, maar dan zou het een storing kunnen zijn.

Er is geen storing met Mijn Ziggo bij ons bekend. Ik kan ook zonder problemen inloggen op een aantal accounts. Ik zie dat er onlangs een reset van het wachtwoord is gedaan op jouw account wat dit kan verklaren. Mocht je dit niet bekend voorkomen dan adviseer ik jou om ons even een privébericht te sturen.
 
Topicstarter
Topicstarter
kokkie44

kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
323
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Dat klopt dat er een reset is geweest omdat ik mijn wachtwoord moest veranderen, heel vreemd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

WilW

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2020
Berichten
2
Als ik probeer in te loggen op mijn Ziggo krijg ik ook de melding ww niet juist. Vraag ik een nw ww dan krijg ik een bericht van Vodafone dat ik hun ww kan resetten!