• Welkom op het Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door klanten van Ziggo
    Registreer je direct en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies.

Mijn Ziggo - Kan niet meer inloggen.


kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
329
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Na alle ellende van de afgelopen drie weken kan ik nu ineens niet meer inloggen op Mijn Ziggo.

Het WW of gebruikersnaam is niet juist.
Nou, ik heb het niet veranderd.
Iemand anders ook problemen?
 
Topicstarter
Topicstarter
kokkie44

kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
329
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Nee klopt, maar dan zou het een storing kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.035
Nee klopt, maar dan zou het een storing kunnen zijn.

Er is geen storing met Mijn Ziggo bij ons bekend. Ik kan ook zonder problemen inloggen op een aantal accounts. Ik zie dat er onlangs een reset van het wachtwoord is gedaan op jouw account wat dit kan verklaren. Mocht je dit niet bekend voorkomen dan adviseer ik jou om ons even een privébericht te sturen.
 
Topicstarter
Topicstarter
kokkie44

kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
329
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Dat klopt dat er een reset is geweest omdat ik mijn wachtwoord moest veranderen, heel vreemd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

WilW

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2020
Berichten
2
Als ik probeer in te loggen op mijn Ziggo krijg ik ook de melding ww niet juist. Vraag ik een nw ww dan krijg ik een bericht van Vodafone dat ik hun ww kan resetten!