Mijn Ziggo - kan mijn producten niet wijzigen.

Internet​

Alle 'Internet Only' abonnementen van Ziggo. Bijzonder aan dit type abonnement is dat er ook Kabel TV met 50+ zenders bij zit. Dit wordt niet officieel gecommuniceerd, maar het is een extra'tje als gevolg van de technische beperking om Kabel TV volledig uit te zetten.
 
@Pietlut verkeerde link gestuurd wou het snel van gsm doen stuurde link die je niet mocht hebben ,
nu de goede https://ziggoforum.nl/topics/het-complete-ziggo-abonnementen-overzicht.94549/, kan je bericht verwijderen
Dankjewel.
Zou jij eens kunnen kijken in de abo structuur van Ziggo zelf?
Internet only staat bij pakketen. Hoezo is internet only een pakket? En ga je doorklikken zie ik geen tv staan.
Wat voor pakket heb ik dan want ik betaal effe 6 Euro in de maand meer voor Ziggo Go wat ik niet wist en ik gebruik Ziggo go ook niet.
Dan zou je bijna Ziggo dat de helpdesk medewerkster gelijk had dat Ziggo het coax tv signaal af kan sluiten maar dat klopt volgens mij niet. Ik heb internet en tv start waar staat dat abo dan?
Ga je dan naar internet en tv doorklikken kom ik uit op de abo,s met een decoder dus vanaf internet tv start. Waar is kabel tv dan gebleven?

Internet​

Alle 'Internet Only' abonnementen van Ziggo. Bijzonder aan dit type abonnement is dat er ook Kabel TV met 50+ zenders bij zit. Dit wordt niet officieel gecommuniceerd, maar het is een extra'tje als gevolg van de technische beperking om Kabel TV volledig uit te zetten.
Dank wederom voor je info.
Maar dit vind ik dus niet juist. Ziggo hoort duidelijk te communiceren naar hun klanten en ook help desk medewerkers de juiste info te geven. Denk dat je het hier wel mee eens bent?
Kijk naar de abo structuren dat klopt dus helemaal niet . Ga je internet only afnemen denk je dat geen tv erbij krijgt en dat maakt ook dat je dan naar internet en tv abo gaat doorklikken waardoor je dan weer bij minimaal tv start uitkomt wat je weer extra geld gaat kosten omdat je dan voor een decoder in bruikleen moet gaan betalen. Terwijl bij internet only ook gewoon tv bij zit.
Sorry maar vind ik hoe dan ook niet correct wat hier gebeurt. Daar hoort Ziggo duidelijk in te zijn dat zijn ze verplicht naar de klanten.
Kijk dan wat mij overkomt..ik ga bellen en mij vertellen ze dat als ik nu internet only af neem dat mijn tv signaal er volledig vanaf gaat wat dus echt niet juist is en hebben veel klanten wel in de gaten dat je dus 6 Euro in de maand aan het betalen bent voor Ziggo Go als je een abo zoals ik heb?( internet en kabel tv).
Das best wel veel geld voor mij dus vandaar dat ik het graag wil wijzigen. Makkelijk gaat het niet omdat het nog niet mogelijk is op mijn Ziggo( hebben meerdere klanten last van) en dat je dus ook onjuiste info krijgt van een medewerker die bij Ziggo werkt.
Ik vindt dit geen goede ontwikkeling ook niet hoe het dus op de website van Ziggo staat. Ik ga hier toch wat verder mee want ik vindt dat men dit moet veranderen. Het lijkt er bijna op dat onduidelijk Ziggo in deze ook wel van pas komt.
Ziggo hoort nu juist wel officieel correct te communiceren en klanten niet in verwarring te brengen of zaken achter te houden.
Internet only is gewoon met tv erbij...tsja en dat moet een klant gaan communiceren? Vreemde zaak.
 
Maar ja, je hoeft toch niet te kijken. Al zou KabelTV er niet bij zitten, de prijs zou toch hetzelfde blijven.

Maar je hebt wel gelijk dat ze eigenlijk zouden moeten melden dat KabelTV er gewoon bij zit.
 
Wijzigen moet je gewoon hier doen: https://www.ziggo.nl/internet/internet-only en dan inloggen met je "mijn ziggo"
gegevens wanneer gevraagd wordt of je al ziggo abonnee bent.
Of gewoon via de servicedesk aanvragen.
Nou hetzelfde ....hoeveel mensen weten dat ze nu voor Ziggo Go zes euro in de maand meer betalen? Dat is bijna een abo op NLZiet.Als ik dan deel heb ik het al dubbel en dwars eruit.
Waar is kabel tv dan gebleven? Want daar zat bij mij Ziggo Go bij ( wist ik geeneens toen ik kabel tv aan had gevraagd) en ik betaal dus effe 6 Euro in de maand meer terwijl anderen dat niet betalen en echt internet only hebben? Ik kon toen dat abo( internet only) niet afnemen en ook toen zat er hoe dan ook tv bij, nog steeds kan Ziggo helemaal niets eruit filteren. Vandaar dat ik toen verplicht kabel tv erbij naam en nu doen ze net of kabel tv niet bestaat.Nee dat vind ik niet correct.
Dus ik heb internet en kabel tv( wat kennelijk opeens foetsie is) en ik betaal 6 Euro in de maand daarvoor terwijl andere klanten nul komma nul voor betalen? Nou dan mag Ziggo mij dat toen zij de abo,s veranderen elke maand 6 Euro terug gaan betalen. Ik vindt dit echt niet eerlijk wat hier gebeurt maar goed wat wil je eraan doen dan enkel dan alles goed uit te zoeken, de info van de helpdesk en de site naast je neer te leggen en gewoon internet only te nemen. Nogmaals veel klanten die nu internet en kabel tv hebben betalen effe 6 Euro in de maand meer.. en waarvoor dan???? Waarvoor heb ik die 6 Euro en velen met mij die dit niet weten 6 Euro meer betaald? Voor een kabel tv dienst wat nu helemaal niet meer bestaat?

De helpdesk communiceert niet juist en zelfs op de website staat geen correcte informatie. Hoe zit het dan met Ziggo Go waarom moet ik daar extra voor betalen?.. en ook niet gering ook want voor mij is 6 Euro per maand ook best veel als ik dan optel wat voor andere kosten ik nog heb.
Bovendien als mensen denken dat je er geen tv bij hebt ga je bij Ziggo op de site doorklikken en ook daar geen kabel tv te ontdekken, dus klikken mensen snel door naar de bruikleen decoder optie.

Tsja ik zal ze wel weer gaan bellen en negeren wat de helpdesk medewerkster mij vertelde. Zij kon er ook niks aan doen want zij krijgt van het bedrijf zelf onvolledige info. Immers op de site staat zelf dat dat internet only zonder tv is wat feitelijk onjuist is. Maar je snapt waarom ze het doen dat je dan toch naar de bruikleen decoder doorklikt.
Sorry Ziggo maar zo zie ik het wel en ik ben het niet eens dat jullie onjuiste en onvolledige informatie verstrekken naar jullie klanten regel dan maar eens eerlijk dat klanten echt internet zonder tv kunnen krijgen.
Positief kan ik zeggen dat ik niets te klagen heb over internet van Ziggo..werkt echt perfect. Maar toch vind ik dat je als klant ook kritiek mag uiten als dat nodig is wat ik hier zeer zeker ook doe. Niet zo vreemd ook dat je onjuiste een onvolledige info krijgt als klant waar je als klant juist eerlijkheid en duidelijkheid mag eisen.
 
Laatst bewerkt:
Maar goed ik ga maar weer bellen..het is duidelijk die 6 Euro is kennelijk voor Ziggo Go. Tsja het is zoals het is.
 
Tot slot.
Lang verhaal kort:grin::
Helpdesk medewerkster wist dat kabel tv blijft bestaan en zei was het er ook wel mee eens dat het vreemd is dat Ziggo deze info op de eigen website gewoon ..verstopt zeg maar of beter gezegd toch onjuist informeert.
Ziggo Go app is er nu af en dat scheelt mij 6 Euro in de maand.
Ga ik NLZIET delen heb ik de kosten dubbel en dwars eruit en kan reclame vrij kijken. Dat is ook wat je wilt tv zonder die strontvervelende reclame daar betaal ik graag wat meer voor.
Hoe dan ook het is gelukt.
 
Terug
Bovenaan