Johnny54
Moderator
- Berichten
- 19.379
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik kreeg een melding over mijn nieuwe factuer en logde in op "Mijn Ziggo"
Na inloggen in mijn Ziggo zijn er geen gegevens zichtbaar, maar wel de tekst: "Er zijn geen gegevens beschikbaar. Probeer het nog een keer over 15 minuten. Nog steeds geen resultaat? Neem dan contact op met de klantenservice."
Dit duurt al een paar uur.
Het word niet gemeld bij "Storingen" en tot nu toe geen reactie van Ziggo dat het bekend is en er aan word gewerkt.
Na inloggen in mijn Ziggo zijn er geen gegevens zichtbaar, maar wel de tekst: "Er zijn geen gegevens beschikbaar. Probeer het nog een keer over 15 minuten. Nog steeds geen resultaat? Neem dan contact op met de klantenservice."
Dit duurt al een paar uur.
Het word niet gemeld bij "Storingen" en tot nu toe geen reactie van Ziggo dat het bekend is en er aan word gewerkt.