• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Mijn mail opeens in Spam bij aantal ontvangers


Jimbolino

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2021
Berichten
2
Ziggo heeft momenteel een dns storing mbt hun reverse dns (PTR) records.
Reverse DNS wordt oa voor anti-spam gebruikt.

Melding bij de klantenservice is zinloos, die snappen er meestal weinig van (staat niet in hun standaard script) en kunnen het probleem ook niet oplossen.
Heb melding gedaan bij abuse@ziggo.nl maar kreeg een reply terug zonder ETA:
De beheerders die hierover gaan zijn op de hoogte hiervan.
Er wordt aan een oplossing gewerkt. Helaas is verder geen informatie te geven.
 
Topicstarter
Topicstarter
P

PierreP

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2021
Berichten
5
Ik heb nu KPN benaderd, via abuse@kpn.com omdat het blijkbaar alleen bij kpn- accounts voorkwam en na een voorbeeldmail naar exemple@kpn.com was het in een mum van tijd opgelost. Wat mij betreft draadje gesloten. Met dank voor alle reacties hier...