• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Migratie Ziggo naar Vodafone


Topicstarter
Topicstarter
M

M_Petra

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2017
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Trieste houding van Ziggo. Een probleem veroorzaken, maar de klant in 4 weken tijd met 45 telefoontjes zo'n 11 uur laten bellen en nog steeds geen oplossing bieden. De termen klantenservice en webcare hebben blijkbaar geen betekenis bij Ziggo. Allemaal vriendelijke mensen aan de lijn gehad, die het allemaal heel vervelend vinden. De meesten wijzen naar een ander, enkelen lijken daadwerkelijk iets te proberen. Kennelijk stoten die hun neus in hun eigen organisatie, want van het toegezegde terugbellen of mailen komt het niet.
Het nu wekelijks contact met medewerkers van Vodafone netwerkbeheer doet vermoeden dat dit nog lang gaat duren. Ook zij komen de laatste 3 weken met handmatige acties niet voorbij Ziggo met z'n "geweigerd". Gelukkig heb ik mijn nummer nog!
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
860
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@M-Petra
Je zit nu zes weken met dit probleem en ik vind het schandalig dat Ziggo nog steeds geen oplossing heeft geboden.
Daarnaast vind ik het betreurenswaardig dat ook webcare Ziggo jouw probleem niet heeft opgepakt; het is mij een raadsel op grond waarvan want het probleem lijkt simpel op te lossen.
Mijn advies in de huidige impasse: schrijf een brief naar de directie van Ziggo in Utrecht en vervat daarin een fikse schadevergoeding, waarbij je aantekent dat die schadevergoeding nog verder zal gaan oplopen wanneer zij het probleem niet per omgaande oplossen.
Mijn persoonlijke ervaring is dat er dan bij Ziggo de nodige alarmbellen gaan rinkelen.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

M_Petra

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2017
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Dank voor je bericht met tip.
En, wow, na ruim 3 weken heeft webcare vanmorgen contact met me gezocht. Webcare heeft toegezegd te proberen de juiste personen te vinden om het probleem op te lossen en mij actief te informeren. Ik ben benieuwd.
 

Zeeburgia

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
860
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dank voor je bericht met tip.
En, wow, na ruim 3 weken heeft webcare vanmorgen contact met me gezocht. Webcare heeft toegezegd te proberen de juiste personen te vinden om het probleem op te lossen en mij actief te informeren. Ik ben benieuwd.
Ik ook, hoop dat er voor jou nu eindelijk schot in de zaak kont. Zal je verdere updates van dit topic met veel belangstelling blijven volgen.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

M_Petra

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2017
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Vanmorgen had ik onverwacht geen beschikking meer over mobiele service van Ziggo. Ziggo heeft mij er zonder bericht uit gegooid.
Vandaag wederom 1,5 uur bellen met Ziggo, Vodafone en wederom Ziggo en Vodafone; o, wat is het toch lekker wijzen naar elkaar!
Uiteindelijk zijn er vriendelijke mederwerkers van Ziggo (technische vragen) en Vodafone voor mij aan de slag gegaan. Met wederom een toezegging dat direct een sim-kaart wordt toegestuurd, waarna ik weer moet kunnen bellen. Ondertussen heb ik nu geen beschikking over een mobiel...
Ik ben duivels!
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.471
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Schadevergoeding en 6 maanden gratis lijkt mij op zijn plaats.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

M_Petra

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2017
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Er wordt nu drie dagen achtereen een sim-kaart door Ziggo-Vodafone besteld en net zo hard weer niet verstuurd. En dat na een drama van 6 weken wel-niet migreren. Ik vroeg slechts om een ruimer abonnement, Ziggo-Vodafone gaven me tijd- en energie-verslindende ellende en als uitsmijter 'geen service'. Vervolgens oppert Webcare doodleuk om zelf naar een Vodafone-winkel te gaan en een sim-kaart op te halen. Zetten zij nu een koerier in? Het wordt hoogste tijd dat Ziggo-Vodafone de boel goed gaan regelen.
Dit hele drama is ronduit stuitend !!! Ik heb Webcare gemeld dat ik per omgaande de nodige actie van Ziggo-Vodafone verwacht!
 

den Tsaar

Quality Member
Lid geworden
15 dec 2003
Berichten
17.143
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dit is echt een van die topics waarvan je hoopt dat het nooit gebeurt. Een Kafka-achtig scenario waarbij je het idee krijgt dat er maar één of hooguit twee medewerkers in de grote organisatie een overzicht van het gebeuren hebben maar het niet nodig vinden om op te treden en de lagere onderknuppels het balletje heen en weer schuiven om hun werktijd te vullen.

Sterkte hoor...

Je zou nog eens kunnen proberen een contactformulier naar Coax in te vullen. Misschien dat @Ronhaar iets kan beteken voor je. Hij heeft nogal eens overleg met Ziggo.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

M_Petra

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2017
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Dank voor de tip.
Ik heb vorige maand al ondervonden dat Ziggo het bijna onmogenlijk maakt om een klacht in te dienen. Kennelijk zitten ze in Utrecht te wachten op post zoals Zeeburgia voorstelt.