• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Migratie Ziggo naar Vodafone


ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
704
Gebied
fZiggo
zojuist mijn ziggo mobiel, overgezet naar vodafone start M. a 9,00 euro de maand.
simkaart plaatsen, direct 4G, online en ca 35Mbps downstream en 20Mbps upstream.
daarna MY Vodafone app installeert, een nieuw inlog account gemaakt, daarna activeert op de email, en de app kan worden gebruikt.
data roaming en erotiek uitgeschakeld voor mn zoon zijn telefoon.

al met al, ca. 10 minuten werk. maar alles ging in de juiste volgorde goed.
dus..TEVREDEN!.

berrie.
 

Samplex

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2009
Berichten
296
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Waarom zou je data roaming uitzetten voor je zoon?
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.196
Je hoeft in ieder geval in het buitenland (bij normaal gebruik) niet meer te vrezen voor een 'hoge rekening' :)
Natuurlijk is niet iedereen dagelijks over de grens, maar voor diegene die dat wel zijn, is het toch mooi meegenomen.
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
10.596
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Vandaar dat telefoongebruik in buitenland ook is geexplodeerd
 

catastrofus

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2008
Berichten
4.893
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
En? Daar heb jij toch geen persoonlijk nadeel bij?
Dat gebruik is ook in NL gestegen door het telefoongebruik van al die EU-toeristen die in NL zijn.
 
Topicstarter
Topicstarter
M

M_Petra

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2017
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
In de afgelopen week in contact gekomen met Vodafone netwerkbeheer. Daar een behulpzame medewerker getroffen.

Hij heeft na de vele mislukte migratieverzoeken een handmatig verzoek ingediend bij Ziggo. Vandaag van hem vernomen dat ook deze is afgewezen door Ziggo. Hij heeft zelf contact opgenomen met Ziggo (de 1e die dat doet, chapeau!). Volgens zijn van Ziggo verkregen informatie wijst Ziggo af, omdat mijn nummer door Ziggo gekoppeld is aan voormalig UPC-gebied (in plaats van voormalig Ziggo, wat het had moeten zijn). Dit schijnt volgens dezelfde informatie van Ziggo een bekend probleem te zijn. Ook nu is het deze medewerker van Vf-netwerkbeheer die contact probeert te krijgen met de externe partner van Ziggo die deze migraties verzorgt. Nu weer geduldig afwachten.

Intussen voel ik me door Ziggo niet serieus behandeld. Wat een simpel verzoek tot opwaardering van een abonnement was, is een migratiedrama op initiatief van Ziggo geworden. Dit ook Webcare laten weten. Ben benieuwd naar de reactie van Ziggo.

@Robert Koopman: er zijn nog geen 5 weken voorbij en de nieuwe verzoeken zijn op bestaande klantnummers gedaan. Jouw high-score staat nog fier overeind :)
 
Topicstarter
Topicstarter
M

M_Petra

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2017
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Van de kant van Ziggo / Webcare blijft het angstvallig stil. Ze verplichten je over te stappen, maar laten je aan je lot over. Is Ziggo te groot geworden / zo groot dat de klant niet telt?

Dat heeft hun partner Vodafone toch beter geregeld. De migratie wordt nog steeds geweigerd door (het systeem van) Ziggo, maar medewerkers van Vodafone netwerkbeheer proberen op verschillende manieren de nummeroverdracht goed te krijgen.

Intussen wacht ik maar weer gelaten af.