Half juli heb ik met Ziggo gebeld om 1 van mijn 2 mobiele abonnementen op te waarderen. Dit werd daarbij overgeheveld naar Vodafone. Dezelfde dag nog een bericht over een nieuwe simkaart. En een week later was het nummer, weliswaar zonder bericht aan mij, overgezet en actief. Het resultaat telt, en dat was goed. Vervolgens Ziggo gebeld om ook het andere abonnement over te zetten. Ook nu snel bevestiging met de mail. Alleen niets over de simkaart en dus op het linkje in de mail geklikt. De nummeroverdracht was geweigerd. Gebeld met Ziggo, de eerdere medewerker bleek het simkaartnummer verkeerd ingevuld te hebben. Dit werd direct opgelost en met het aanbod om beide abonnementen tegen een gunstiger tarief af te sluiten; per slot kregen andere klanten ook een vergelijkbaar aanbod. Dit heb ik in dank aanvaard.
Vlot ontving ik nieuwe contracten. Helaas ging er vervolgens met beide abonnementen van alles verkeerd. Uit mail bleek dat beiden werden geannuleerd. Na veel bellen met afwisselend Ziggo en Vodafone bleek de eerste in de verkeerde volgorde verwerkt te zijn en de tweede weer geweigerd. Vier dagen bellen met beide organisaties waarbij je continu naar de ander wordt verwezen ben ik nog niets wijzer, maar wel radeloos. Als de vele medewerkers van de klantenservice die ik heb gesproken mijn bel-geschiedenis zouden bekijken, zullen ze zich ongetwijfeld schamen voor hun organisaties. Intussen heb ik geen idee meer wat ik kan doen om Ziggo-Vodafone zo ver te krijgen dat mijn abonnementen met behoud van nummers weer goed komen te staan.
Heeft iemand van de forumleden suggesties voor me?
Vlot ontving ik nieuwe contracten. Helaas ging er vervolgens met beide abonnementen van alles verkeerd. Uit mail bleek dat beiden werden geannuleerd. Na veel bellen met afwisselend Ziggo en Vodafone bleek de eerste in de verkeerde volgorde verwerkt te zijn en de tweede weer geweigerd. Vier dagen bellen met beide organisaties waarbij je continu naar de ander wordt verwezen ben ik nog niets wijzer, maar wel radeloos. Als de vele medewerkers van de klantenservice die ik heb gesproken mijn bel-geschiedenis zouden bekijken, zullen ze zich ongetwijfeld schamen voor hun organisaties. Intussen heb ik geen idee meer wat ik kan doen om Ziggo-Vodafone zo ver te krijgen dat mijn abonnementen met behoud van nummers weer goed komen te staan.
Heeft iemand van de forumleden suggesties voor me?