Mediabox zoemt

Ik heb ook geen MTS gedaan... maar haal ook keurig een instrumentarium van de auto open om de wijzerplaten te wijzigen. Hoef je niet voor naar een technische school te zijn gegaan. Je moet aleen niet hier vertellen dat je een box open hebt gehaald... zijn bepaalde moderators niet blij mee :love: Maar is uiteraard jouw eigen keuze :)
 
Volgens mij mag je zo iets best vertellen als er maar duidelijk bij zet dat zelf een box openmaken niet is toegestaan door Ziggo en extra kosten met zich kan meebrengen. Ik mag toch ook vertellen dat ik vaak door een rood stoplicht loop of naar leuke meisjes fluit. Mag ook helemaal niet en staat ook een boete op.
(BTW, ik heb ook geen MTS diploma.)
 
Laatst bewerkt:
Je moet aleen niet hier vertellen dat je een box open hebt gehaald... zijn bepaalde moderators niet blij mee :love: Maar is uiteraard jouw eigen keuze :)
In tegenstelling wat CreativeS hier suggereert maakt het de moderators helemaal niet uit wat je met spullen in bruikleen doet.
Het was een algemene waarschuwing aan alle leden zodat men weet dat het openhalen en aanpassen van de box onder bepaalde omstandigheden geld kan kosten.
 
Geloof mij @EdmondVS , ik heb hier een behoorlijke uitbrander gehad. Topic staat vast nog wel ergens. Ging om de toenmalige Technicolor Horizon :)

In tegenstelling wat CreativeS hier suggereert maakt het de moderators helemaal niet uit wat je met spullen in bruikleen doet.

Het was dan ook een moderator van de Ziggo Community die hier was in de functie van webcare in het testgedeelte van dit forum...
Niet gelijk aangesproken voelen, dat mag ik ook niet :cool:
 
@CreativeS, natuurlijk geloof ik je, maar vermoed dat je toevallig met een ongebakken deegsliert van een streber te maken kreeg die zo nodig op zijn strepen moest gaan staan. Shit happens. Anyhow, laat het gezond prevaleren, dan kan je weinig overkomen.
 
Precies, maar ik merkte enkel op wat ze in hun hoofd denken te moeten halen als je besluit het hier toch te melden.
Ik laat het sindsdien wel achterwege (het melden). Zolang ik geen naheffeingen krijg... :6
 
@CreativeS ik denk dat ik weet welk bericht (topic) je bedoelt.
Ik ben op het verkeerde been gezet omdat je het had over moderators en de mensen van Webcare zijn hier geen moderator.
Maar het is weer genoeg off topic.
 
ik lees veel problemen ook over de next maar hoe kan zo een groot bedrijf als ziggo geen goede box maken .Mijn zus heeft KPN draait als een tierelier en is stil rara hoe kan dat wel dan. En kom niet met het antwoord van Dan stap je toch over. Nee iets meer geld in onder zoek doen ziggo en niet naar Ajax geven
 
Ach, KPN sponsort het schaatsen... gaat ook heel veel geld naar toe. Dat is dus weer een dooddoener. KPN stopt minder eyecandy in die box, geen fan. Ze houden die Arris'en gewoon lekker simpel. Maar vergeet niet, ze hebben de afgelopen weken ook al diverse keren zonder TV gezeten. Overal is wel wat. Ook de test bij hun 4K-ontvangertje ging niet bepaald over rozen.

Gisteren hoorde ik de Next beneden voor het eerst. Ik had eerder op de middag mijn mediaplayer (43cm brede Dune HD Max) aangezet en deze produceert een minimale hoeveelheid aan warmte. Geen ingebouwde schijven... alles via netwerkserver in de voorraadkast. Toch had de Next - die bovenop die speler staat - hier schijnbaar last van en deze had dus besloten het toerental van de fan wat op te schroeven. Best wel vervelend voor iemand met misofonie. Uitschakelen van de Dune was de oplossing. Stilte. Wat mij betreft gewoon zorgen voor genoeg ventilatie. Op de slaapkamer hetzelfde... staat open en bloot op een ladekast, genoeg ventilatie, stil. Maar als ik continu last van dat geluid zou hebben? Dan had ik de Next hier in huis allang opengehaald.
 
Laatst bewerkt:
Het behandelen van misofonie is sinds kort mogelijk in het AMC. Die behandeling bestaat uit cognitieve gedragstherapie waarbij bepaalde denkgewoonten die erin geslopen zijn, onder de loep worden genomen. De intensieve behandeling is effectief voor zo’n 48 procent van de misofoniepatiënten en duurt ongeveer drie maanden.
 
Terug
Bovenaan