• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Mediabox XL nieuwe software

Heb jij de nieuwe Mediabox XL software update al ontvangen?


  • Totaal aantal stemmers
    95

Messi Forever

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2020
Berichten
41
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Tot nu toe negeer ik de update (dat kan trouwens alleen door de Horizon weer uit te zetten via de afstandsbediening) omdat ik mijn opnames niet kwijt wil raken. Begrijp ik het goed dat de harde schijf in de Horizon nu nutteloos is geworden en dat je dus alles kwijt bent?
Zoals @BartV al een week geleden terecht aangaf, zal de upgrade geforceerd door Ziggo worden uitgevoerd. En dat is 4 weken nadat je de upgrade voor het eerst in beeld hebt gezien.
De door jou genoemde opties waren wel degelijk beschikbaar, namelijk (1) uitstellen tot een volgende keer of (2) 4 weken uitstellen.
 

JohnM1938

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2021
Berichten
1
Op 13 mei heb ik de mediabox geüpgraded , maar ik kan niet zeggen dat het er op vooruit is gegaan.
Bv.een programma kort onderbreken zgn.uitgesteld kijken lukt niet meer. Ook niet bij een bewaard programma.
Het programmeren van een tv programma bv.een week vooruit is een heel gedoe.
Waarom is er geen handleiding verstrekt ? Graag zou ik een handleiding van u ontvangen .
John
 

FredR

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Berichten
43
Ik heb de software er nu een paar weken opzitten.
+ snellere weergave van de gids.
- iedere keer als ik opstart heb ik geen geluid en moet ik eerst naar een andere zender. Is dit normaal en ondervinden jullie dit ook?

Fred
 

Nonneman

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
25
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Moet nu elke dag (soms meerdere keren) de box resetten..krijg foutcode CS9097 als ik naar de apps ga en krijg dan melding "Tijdelijk geen verbinding". Daarnaast de melding dat de kabels niet goed zijn aangesloten en moeten worden nagekeken "Sorry, deze zender doet het nu niet" (terwijl alles het goed deed voor de update).Elke.....maar dan ook elke keer als er wat veranderd bij Ziggo dan heb je deze shit....het is werkelijk ongehoord. ik ben het onderhand wel een keertje zat....
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.162
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je hebt toch geen utp kabel van je modem naar de box lopen hoop ik, dat kan ook die foutcode geven. Bij de box gaat internet over de coax.

Mocht dit niet zo zijn, dan kan je proberen de box op een andere energiestand te zetten (midden of hoog) en daarna de box 1 minuutje stroomloos maken.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.788
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb de software er nu een paar weken opzitten.
+ snellere weergave van de gids.
- iedere keer als ik opstart heb ik geen geluid en moet ik eerst naar een andere zender. Is dit normaal en ondervinden jullie dit ook?

Fred
M,n ouders hebben hetzelfde probleem met het geluid.
 

jola

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2006
Berichten
57
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ben wel tevreden met de nieuwe software.
Ik weet alleen niet hoe ik het vooruitspoelen van 30 seconden moet wijzigen naar 1 minuut. Ik kan het in de instellingen niet vinden.