Mediabox XL maakt veel lawaai

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacques Wolters

Forum Gebruiker
Berichten
7
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb sinds kort een Mediabox XL.
Dat ding maakt behoorlijke herrie, behalve als ik het energieverbruik in stand by op eco zet.
Is dit normaal? Of moet ik vragen om vervanging?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Het geluid stoort mij enorm.
Net of er een koelkast constant staat te draaien.
 
Bekent probleem, ken die ze warmte wel goed kwijt.
 
Hij staat helemaal rondom vrij.
Lijkt inderdaad of het de ventilator is.
Is er geen mogelijkheid om een Next te krijgen?
Schijnt dat die veel stiller zijn.
 
U geeft aan dat je de box sinds kort hebt, is dit probleem al gelijk hoorbaar sinds de box voor de eerste keer in gebruik is genomen na installeren?
 
Je kunt op moment alleen een Next krijgen duurste pakketten.
 
Zet 'm op zijn kant, pootjes rechts. Dan stroomt de lucht er in van rechtsonder naar linksboven naar buiten. Bij mij is ie op deze manier niet meer hoorbaar.

Edited: Dacht dat het om een Next ging!
 
U geeft aan dat je de box sinds kort hebt, is dit probleem al gelijk hoorbaar sinds de box voor de eerste keer in gebruik is genomen na installeren?

Het is sinds het begin zo.
En de eco-stand kan wel, maar het duurt dan een eeuwigheid voordat hij is opgestart.
Raar in een tijd dat alle apparatuur alleen maar sneller en stiller wordt.
 
Het is sinds het begin zo.
En de eco-stand kan wel, maar het duurt dan een eeuwigheid voordat hij is opgestart.
Raar in een tijd dat alle apparatuur alleen maar sneller en stiller wordt.
Heb je Ziggo hierover al benaderd?, het is de bedoeling dat u een goed werkend product geleverd krijgt en zonder dat hoorbare bijgeluid, daar betaal je ook maandelijks voor.
Of ze laten een monteur langskomen zonder kosten voor u, of de box omruilen voor een ongebruikte nieuwe in de doos.
 
Dan ga ik dat maar eens proberen.
Kijken hoe ze reageren.
Bedankt voor de tip.
 
Nou de helpdesk is geen help desk.
“Ze“ zijn bezig met een software update die het probleem moet verhelpen.
Alleen door de coronaperikelen weten ze niet wanneer die komt.
Tot die tijd moet ik de “koelkast“ in mijn kamer maar accepteren.
Ik denk dat ik anders maar eens een klacht en een claim ga indienen.
Korting op de abonnementsprijs of zo. . . .:shocked::cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan