Mediabox XL geeft foutcode 1010

henridona

Forum Gebruiker
Berichten
3
Ik ben overgestapt naar het compleet pakket ( was al abbonee) heb de Ziggo mediabox-xl ontvangen op 25 aug. Maar krijg bij installatie telkens de foutcode 1010. Betreft dus televisie.
hierover al diverse malen over gebeld ect.
Volgens ziggo ligt dit aan hun, dwz in hun systeem zi het niet goed.
kreeg gisteren mss bericht dat di opgelost was, maar na diverse pogingen gedaan te hebben blijft het probleem bestaan.
n.b. Bij mijn humax 5200 werkt wel alles goed, moet wel evende zenders opnieuw ophalen.
wordt er moedeloos van.
denk dat ik mijn overgang naar het nieuwe abbo incl. Mobiel abo vadafone annuleer.
 
ik heb hier met ziggo over gehad en zij zeggen dat het daar niet aan ligt.
n.b de humax krijgt neem ik aan wel een retour signaal want ik kan ook on-demand kijken.
signaal komt binnen via essent kastje (Trax 1000b) dan naar de spitter van essent (emu-01) verder geen versterker aangesloten zie de foto
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    388,2 KB · Weergaven: 222
Laatst bewerkt:
De Humax heeft voor interactieve TV geen retourgeschikte versterker nodig.
 
duidelijk..oude installatie de XL heeft een rf retourpad nodig. de humax niet.
advies: laat een installatie monteur komen, je hebt nog installatie garantie. dus laten verhelpen.
je hebt andere montage materialen nodig.

suc6
 
Vandaag om 15:00 weer gebeld kreeg een vrouwelijke medewerker aan de lijn na enige tijd wildeze een monteur inplannen maar de verbinding viel weg.
dus kan je weer helemaal vanvoren bellen.
kreeg toen iemand anders aan de lijn, uigelegd en dat ik alrig keer gebeld had, maar hij wilde voor die foutcode 1010 geen monteur laten komen.
ik zeidat ikdatwel wilde, maar medewerker gaf hier geen toestemming voor.
toen zei ik dat ikdan weg wilde, werd ook een beetje boos.
medewerker schakelde mij over naar opzegging, 45 minuten in de wacht heb maar opgehangen.
ziggo dit is schandalig.
ik wil mij verandering terug draaien, en daarna weg bij jullie.
ik zal als ik niet fansoenlijkgeholpen word, dan ook alle sociale en tv media inschakelen.
Ziggo dit kan zoniet.
zie ook mijneerdere berichten hieover vandaag.
 
Laatst bewerkt:
De ETU-01 is een verouderd model en kan problemen geven.
Vervang hem door een andere splitter.
Misschien is er met de Mediabox XL een splitter meegeleverd?

Na je ervaringen met de helpdek zal je daar niet veel zin meer in hebben
Je kunt een PM sturen aan Ziggo webcare en vragen of die je willen/kunnen helpen.
Vermeld in de PM kort het probleem, je klantnummer, of je postcode en huisnummer.
Je kan er ook het beste een link naar dit topic in zetten.
 
Terug
Bovenaan