• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Mediabox te warm en schakelt uit…? Nu in de vriezer…


Murdock

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2021
Berichten
23
Mijn mediabox staat vandaag aan tijdens de Formule 1. De box staat nog geen half uur aan en en heeft voldoende ventilatie. Maar net na de start van de F1 de melding in beeld “mediabox te warm” en de unit gaat daarna uit.
De mediabox voelt erg heet aan en ben blij dat deze aktie uit veiligheidsoverwegingen wordt genomen.
Nu snel over op Ziggo Sport via de iPad en de mediabox in de vriezer.
Morgen maar even bellen voor een andere box. Maar komt iemand dit bekend voor?
 

Bijlagen

  • F8225D58-59AE-4968-8344-AEDC673F185D.jpeg
    F8225D58-59AE-4968-8344-AEDC673F185D.jpeg
    188,6 KB · Weergaven: 72

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.945
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Dat is toch een XL? Kan het niet goed zien op de foto.
Zit aan de zijkant. Stofzuiger op alle roosters zetten, ook onderkant.
 
Topicstarter
Topicstarter
Murdock

Murdock

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2021
Berichten
23
Ok, 45 min in vriezer. Stofzuiger erop en inderdaad fan zit aan zijkant. Opstarten en kijken of dezelfde melding weer in scherm komt. We hebben weer beeld, maar set stopt na 2 minuten… power off/on…. en set stopt na “welkom” in het beeld.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
2.004
Digitale Televisie
  1. Ziggo
In de vriezer stoppen levert condens op, dat lijkt me niet handig voor de elektronica. Het enige wat je kunt doen is kijken of die fan draait. Open maken mag eigenlijk al niet voids warranty.

Beter Ziggo bellen voor een vervangende box.
 
Topicstarter
Topicstarter
Murdock

Murdock

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2021
Berichten
23
Na een uur dezelfde melding en trek de stekker eruit. Morgen maar even bellen met ZIGGO. Lijkt erop dat fan of temperatuursensor kapot is.
 

Bijlagen

  • B591D5B2-F935-44D4-A57B-DB663B674B6B.jpeg
    B591D5B2-F935-44D4-A57B-DB663B674B6B.jpeg
    354,9 KB · Weergaven: 31

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.030
Irritant probleem heb je te pakken! Maar een paar uurtjes in de vriezer is voor niemand leuk lijkt me. Zeker niet voor een Mediabox XL! :PJe kunt ons bereiken op 0900-1884 of met de vaste lijn via 1200. Dan gaan we een oplossing zoeken voor dit probleem.