En hier moet ik elke dag de ondertiteling weer opnieuw aanzetten in het menu, paar uur geleden aangezet en zojuist zet ik de box weer aan en stond die weer op uit. Ik heb al zo vaak fabrieksinstellingen gedaan, afgelopen week zelfs 2x maar niks helpt.
 
Als ik een opgenomen programma doorscroll zie ik in de afzonderlijke frames wel ondertiteling verschijnen. Als ik het scrollen stop, ontbreekt het weer (vaak). Ook zie ik bij het starten van een programma de ondertiteling heel even in hele kleine lettertjes linksboven in beeld verschijnen.

Overigens lijk ik met de Ziggo app helemaal geen problemen te hebben met de ondertiteling.
 
Er spelen verschillende problemen in de ondertiteling (ook voor doven en slechthorenden) op de Mediabox Next, met dank aan feedback is de prioriteit hiervan flink opgeschroefd en is dit één van de belangrijkste verbeterpunten op dit moment. Check hier waar we aan werken en eventuele workaround om het (tijdelijk) te verhelpen:

 
Ik het niet vinden maar is het mogelijk om een opname op de NEXT die je plant standaard een x tijd eerder te laten beginnen?
 
Ik het niet vinden maar is het mogelijk om een opname op de NEXT die je plant standaard een x tijd eerder te laten beginnen?
Feitelijk neem jij ook niet op, alle programma’s worden door Ziggo opgenomen en bewaard. ik heb me wel laten vertellen, dat standaard alle kanalen op de server bij Ziggo staan, dat die dus sowieso “opgenomen” worden.
 
Feitelijk neem jij ook niet op, alle programma’s worden door Ziggo opgenomen en bewaard. ik heb me wel laten vertellen, dat standaard alle kanalen op de server bij Ziggo staan, dat die dus sowieso “opgenomen” worden.
Klopt, echter ik merk nu bij opnames van BBC dat ik (ook al spoel ik 5 min terug, verder kan niet) een stuk mis. Zal wel aan de BBC liggen ;-)
 
Kreeg net een melding rechtsboven in beeld, dat mijn nextbox een software update heeft gehad....?
 
Terug
Bovenaan