Of de standaard oplossingen bij problemen:
  • Mediabox Next even helemaal opnieuw opstarten (van het stroom halen).
  • Lost dat het niet op, dan terug naar fabrieksinstellingen vanuit het menu.
 
@ Eucalypta11
Kijk eens naar de leeftijd van je tv, is waarschijnlijk een geintje van Youtube zelf, deze ondersteund
bepaalde tv's niet meer.
Ik heb een 2 jaar oude Philips en Youtube doet het nog goed, buurman heeft een oudere tv en deze kan
niet meer op Youtube komen.
 
@Akoni Eucalypta11 probeert de youtube app van de Next box op te starten, niet die van zijn TV (anders zou er ook geen foutboodschapcode verschijnen die behoort tot de foutmeldingen van de next).
 
@ Michieldejong
Bedankt,ben benieuwd wat het uiteidelijk zal zijn
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer 2 keer in beeld dat de AB van de Next met de TV gekoppeld is..... Leuk die melding maar als dan de receiver niet meer reageert op de AB heb ik liever dat de Next niet gaat koppelen. Na de 1e keer maar koppeling op receiver gezet zodat we het geluid met 1 AB kunnen bedienen, maar na de 2e melding deed de koppeling het weer via de TV.......Lijkt me niet de bedoeling en in voorgaande SW versies kwam dit niet of nauwelijks voor.
 
Heb het steeds vaker dat ik alleen kan zappen (channel up/down) met de originele remote en niet via bijv. de Logitech remote/hub. Ik vermoed dat de IR dan gewoon niet meer werkt, en de originele remote via RF werkt... de doos uitzetten en weer aanzetten is dan het enige wat helpt. Erg slecht.
Ik gebruik de Logitech Ultimate met hub en heb geen last van dit issue
 
@ Eucalypta11
Kijk eens naar de leeftijd van je tv, is waarschijnlijk een geintje van Youtube zelf, deze ondersteund
bepaalde tv's niet meer.
Ik heb een 2 jaar oude Philips en Youtube doet het nog goed, buurman heeft een oudere tv en deze kan
niet meer op Youtube komen.
Mijn tv is een LG van 2017 dus neem aan dat dit wel zou moeten werken
 
Bij terugkijken op kanaal 401 en 404 werken de opnames om terug te kijken niet of reageren heel traag, merkt ik de laatste tijd
 
Herstart je modem eens. En mocht dat niet helpen dan:

Of de standaard oplossingen bij problemen:
  • Mediabox Next even helemaal opnieuw opstarten (van het stroom halen).
  • Lost dat het niet op, dan terug naar fabrieksinstellingen vanuit het menu.

Het lijkt me wel verstandig om hier te vermelden of je bovenstaande geprobeerd hebt en of het geholpen heeft.
 
Terug
Bovenaan