• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Coen 180

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2017
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Hallo mijn Mediabox Next valt steeds uit tv zegt geen HDMI verbinding als ik de box uit en aan zet doet hij het weer bij terugkijken en gewoon tv kijken.
Aan de tv ligt het niet want ik heb een humax 5500 en deze werkt wel op de tv goed.
 

Mavaros

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2004
Berichten
283
Dit is volgens mij een storing. Mijn Horizonbox met nieuwe software loopt te zeiken dat ik een apparaat moet uitzetten, want te drukke verbinding. Live TV kijken is geen probleem, maar opnames of later terugkijken is ondoenlijk. Het hapert, valt weg of loopt vage boodschappen op mijn scherm te toveren. Dit is overigens een dag of 3 geleden begonnen. Voor die tijd werkte het allemaal prima.

Ik was best blij met de nieuwe manier van TV kijken. Geen slome hardware meer, maar dit is nu precies waar ik altijd zo huiverig ben geweest. Je hebt bijna niks meer te vertellen in het verhaal. Is de indernetverbinding van de TV/horizonbox gewoon ruk, dan ben je uitgelult. Je kan alleen lineair kijken, en de rest, waar je ook voor betaalt, werkt niet naar behoren.
 

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
933
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Wat gebeurt als je de CEC op de Next uitzet? (“Eén knop voor aan- en uitzetten”)
 

Rob60

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Berichten
26
Iemand ook last van het feit dat als de Next niet in stand-by staat maar de TV wel uit dat deze na ca. 15 minuten ingeschakeld wordt?
Lekker hoor nachts wakker worden van een TV die automatisch aangegaan is. Als Next in stand-by staat geen problemen. Radio luisteren via optische kabel zonder de TV aan zal ook wel niet lukken op deze manier.
 
Topicstarter
Topicstarter
René

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.689
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb vele problemen gehad met devices die aan of uit gingen op verkeerde momenten.
Al die problemen zijn opgelost door "Eén knop voor aan- en uitzetten" uit te zetten, zoals @Knurk voorstelde.