Mediabox Next [deel 4]


Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
11.458
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je kunt webcare hier ook benaderen
Meestal is @Webcare Ziggo vermelden om hun attentie te verkrijgen wel genoeg.
Kan even duren.
 

poni

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2020
Berichten
6
Contact gelegd Met webcare Ziggo via PM. Reageren snel en hebben zaken intern gemeld. Ik hoop dat er nu iets gaat gebeuren.
 

Joh_vries

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2018
Berichten
4
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Recent, af en toe als ik de box aktiveer, vanuit slaapmode, dan is de kleur rood overheersend. Is met de kleurbalans van de next niet goed te krijgen alleen het uitzetten en na 2min weer inschakelen leverd weer normale kleurbalans op en dus weer normaal beeld. Gebeurt 1 a 2 maal per week sedert de laatste 3wkn.
Tv is geen probleem want als het gebeurt en ik gebruik de tv functies bv Disney app dan is het beeld perfect.
 

wewanl

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2020
Berichten
27
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Het kan ook dat de beeldinstellingen per ingang in te stellen zijn bij jouw televisie.
Kijk even of dat zo is en zoja, zet het rood dan wat zachter bij deze ingang :)
 

poni

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2020
Berichten
6
Even een terugkoppeling naar jullie voor wat betreft het probleem met de mediabox next.
Korte recap: op 19 juni deed de mediabox het niet meer. Op 24 juni een monteur ontvangen die de mediabox omgewisseld heeft voor een andere. Het activeringsproces hoort automatisch te verlopen, maar dat gebeurde niet.
Sinds die dag was de status van het request: waiting for manual resolution. Een administratieve wijziging waarbij in de administratie de oude vervangen moet worden door de nieuwe.
Na heel vaak erachteraan bellen heb ik een klacht laten vastleggen. 2 weken geleden nam de klachtenafdeling contact op en vanaf dat moment werd ik door hen gebeld. Keurig conform afspraak.
Vandaag 30 juli, belde men weer dat het opgelost zou moeten zijn.
En inderdaad, hij werkt.
Uiteindelijk hebben ze het initiële request verwijderd en handmatig de nieuwe box opgevoerd. Iets waarvan men eerder zei dat het absoluut niet mogelijk was.

In ieder geval is het opgelost. Eindelijk.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.394
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Nu nog even een deel van je abo terugvragen voor de gemiste diensten. Dan heb je weer een stukje gecompenseer.