waar blijft de beloofde vervanger van de extra mediabox en ik bedoel dan niet de Humacx box

Ik zou vermoeden dat alle extra's en nieuwigheid ook bij bedrijven als Ziggo even op pauze gaan in tijden van Corona.

Zie ook de grote melding op de site over wat ze allemaal anders moeten doen (geen onderhoud behalve noodzakelijk, minder monteurs, alleen hulp bij bepaalde storingen, etc)

Een nieuwe box uitbrengen zit er dan echt ff niet in lijkt me. Brengt natuurlijk veel extra belletjes, monteursbezoeken, etc met zich mee..
 
De box is er al hoor. Het is gewoon een tweede next box, er zijn al mensen die twee next boxen in huis hebben; werkt uitstekend. Alleen wil Ziggo al tijden mensen geen tweede next box meer sturen.
 
De box is er al hoor. Het is gewoon een tweede next box, er zijn al mensen die twee next boxen in huis hebben; werkt uitstekend. Alleen wil Ziggo al tijden mensen geen tweede next box meer sturen.

Tenzij ze nog bergen hebben liggen zal het er ook nog even niet van komen...Productie van heel veel apparatuur is echt ingestort.

Ik weet van de extra horizon nog dat daar vaak wel een monteur voor nodig was. Dus dan is ook dat nog een reden. Al zou ik hopen dat deze box ook gelijk een stukje makkelijker te installeren is.

Hoe dan ook... ik zou er echt even vanuit gaan dat bedrijven die 'essentiële zaken' regelen zoals banken, energieleveranciers, supermarkten, providers, etc, even enkel bezig zijn met zaken draaiend houden.
 
Hij zegt net letterlijk dat het precies dezelfde box is als de hoofdbox, dus deze levert geen extra problemen op. De XL Extra wordt vanaf 1 juli uitgefaseerd en mensen die deze nu in huis hebben zullen een aanbod krijgen om over te stappen naar 2 Next boxen.
 
Hij zegt net letterlijk dat het precies dezelfde box is als de hoofdbox, dus deze levert geen extra problemen op. De XL Extra wordt vanaf 1 juli uitgefaseerd en mensen die deze nu in huis hebben zullen een aanbod krijgen om over te stappen naar 2 Next boxen.

Ik haalde er niet uit dat de box ook identiek is (er staat 'tweede next box'), maar kan me herinneren van Totaaltv dat eerder voorraad ook probleem was voor niet leveren van de Next. Dus of ze hebben goed gehamsterd of m'n twijfel blijft staan. Maar we zullen het merken, gun mensen die er blij van worden van harte hun next boxjes natuurlijk!
 
Ziggo heeft nooit toegegeven dat het een voorraad probleem is geweest. Sowieso was dat na 6 maanden natuurlijk wel opgelost geweest dus het voorraadargument heb ik nooit aannemelijk gevonden. Ziggo heeft altijd het argument gebruikt dat ze de Next beperkt aanbieden om "het proces zoveel mogelijk in goede banen willen leiden."

Zelf denk ik dat Ziggo zich rot is geschrokken van alle mensen die de dramatische XL aan het dumpen waren en Ziggo nog niet bereid was al deze hardware af te schrijven.
 
Krijg net een email dat software versie 4.22 vanaf vannacht dan toch uitgerold gaat worden....

Software-update 4.22 voor Mediabox Next​
We werken er altijd aan om tv-kijken zo probleemloos mogelijk te maken. Vannacht vernieuwen we daarom de software van je Mediabox Next. In deze e-mail lees je er alles over.​
Drie weken geleden stelden we deze update uit, want we wilden juist nu stabiele diensten bieden. Omdat de update een paar mogelijke storingen voorkomt, gaan we hem alsnog uitvoeren. We hebben vertrouwen dat de nieuwe software de beleving van de Mediabox Next en het tv-kijken verbetert.​
 
Terug
Bovenaan