Status
Niet open voor verdere reacties.
staat zo mooi op mij Ziggo
2019-11-24 (2).png

alleen wat er aanpasbaar is kan ik niet zien.
2019-11-24 (3).png
 
Precies, dat zie ik ook. Vandaar dat ik dacht, waarom niet, ff die chat proberen ;)
 
Wat ik me nu afvraag of Ziggo totaal niet door had dat die Horizon of XL een gedrocht was en dat men massaal zou gaan overstappen naar de Next. Anders hadden ze wel meer Nexten besteld i.p.v. nu rare bokkensprongen te maken (wegens een tekort aan de Next) en zelfs de XL te gaan upgraden (of beter gezegd downgraden). Ze moeten eens beter naar hun klanten luisteren.
 
Laatst bewerkt:
@EdmondVS hoe weet je dat ze dit door een tekort aan boxen doen? Ik snap ook niet waarom ze dit doen maar de reden is mij niet duidelijk.
Daarnaast zal het toch vast nog wel meer dan 6 maanden duren voor er een upgrade is van de mediabox xl software en hoe lang kan het duren om extra next boxen te bestellen.
 
Ik snap wat je bedoelt maar lees ook een andere reden die ze noemen (voorkomen dat er onnodig mediaboxen geruild worden) al vind ik het vaag wat ze daarmee bedoelen.
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat zo’n lange-termijn-plan (xl totaal nieuwe software geven) gedaan zou worden voor wat toch een korte-termijn probleem moet zijn (voorraad).
Ik denk dat iedere ruil van xl naar next Ziggo geld kost en dat het hun nu te veel geld kost.
 
En weer verder in "Mediabox Next [deel 4]":
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan