Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe wordt het met films die dolby 7.1/7.2 ondersteunen, (ga voor de uitschakeling op de next) en volg de receiver instelling (in mijn geval Onkyo tx-nr 676e) Dolby 7.2
 
Toch een interessante post om te proberen ontcijferen ;D.

Je zult nooit films met een pure 7.1 track zien op de Next, het is gewoon Dolby Digital 5.1 en hopelijk in de toekomst weer Dolby Digital+ (wat ook 7.1 kan zijn). Als jij je receiver fatsoenlijk hebt ingesteld zal die er sowieso wel wat van weten te brouwen, als je hem op Dolby Surround output hebt gesteld (of DTS Neural X) dan mixt jouw receiver het geluid op fatsoenlijke wijze naar al jouw aanwezige speakers.
 
Voor diegenen die een alles in een abonnement met daarin 'TV Complete Next', wijzigingen aan je alles in een abonnement zijn niet mogelijk als je de Next wilt houden met TV complete.

Ik kreeg een 'persoonlijke' aanbieding om mijn download snelheid van 250MB te upgraden naar 500MB i.v.m. de lancering van het Giga pakket, waarbij de abonnementskosten de eerste 6 maanden gelijk blijven. Ziggo had zelfs de moeite genomen om dit op papier te printen en via de postbode te laten bezorgen. Met een speciale pagina voor deze aanbieding: https://www.ziggo.nl/verdubbelen

Dat klonk aantrekkelijk genoeg om te nemen, op de pagina wordt niets vermeld over alles in een. Enkel om over te stappen naar Internet Max. Maar helaas, omdat internet een onderdeel is van het alles in een pakket wordt het gezien als een wijziging van dit pakket. En aangezien er geen Complete Next meer bestaat, betekent dit dat je de Next dient in te leveren.

Gelukkig snapt Ziggo ook dat het een aparte keuze is om van een Next terug te gaan naar een XL, en stuurde daarom een waarschuwingsmail met de titel 'Uw mediabox Next abonnement stopt'. De inhoud kwam er op neer dat als ik dit niet wilde, om direct contact op te nemen met de klantenservice.

De order van het cadeautje is door de klantenservice geannuleerd. De medewerkster gaf ook aan dat elke wijziging in dit alles in een abonnement zal betekenen dat de Next terug moet (of je moet naar Max of Giga gaan). Het was dan ook niet mogelijk voor de klantenservice om Internet Complete naar Internet Max te wijzigen met behoud van de Next.

Lang verhaal, korte conclusie: als je de Next wilt behouden met TV complete, laat dit snelheid verdubbeling cadeautje dan maar ingepakt.
 
Ik heb via de site geprobeerd m,n internet te verhogen naar 500.Lukte dus niet, dus via de chat dan maar. Kreeg ook zo'n giganties onzinverhaal te horen .
Heb dus de chat maar (hoofdschuddend) verlaten, en begin toch de kriebels te krijgen om het glasvezelgedoe maar eens te proberen, aansluiting is er al ;)
 
Laatst bewerkt:
Ze zeggen zoveel, ik heb ook de next.

Wat betreft de downgrade: Internet Start is door de combinatie met de Mediabox Next niet mogelijk. Deze mediabox is nu dus het knelpunt. Deze mediabox wordt op dit moment alleen in combinatie met TV Max aangeboden. Door het TV Complete Next abonnement is een verdere downgrade van de internetverbinding niet mogelijk.

In juli 2019 heb je contact met ons gehad over het wijzigen van je abonnement. Op dat moment was er een issue bij ons waardoor een jaarcontact werd gegenereerd bij elke wijziging. Deze issue is kort na ons online gesprek opgelost.

Op 22 augustus is je abonnement aangepast van Internet Max naar Internet Complete en door deze wijziging is wel een nieuw jaarcontact gegenereerd. Dat staat los van het issue dat in de maand juli speelde.

Is de situatie hierdoor nu duidelijk?

In de chat is aangegeven dat dit om een issue gaat in combinatie met de Mediabox Next. Daar hoeven we niet al te zwaar aan te tillen en is het gerust nog aanpasbaar. Er wordt aan gewerkt om dit systeemtechnisch weer goed te krijgen.
 
Wat ik wil zeggen @freeewillie , heb de Next twee stuks, maar als ik m'n internet van 250 naar 500 wil verhogen, zou dat ook in mijn situatie volgens de chatmedewerker betekenen dat ik dan wel, als ik m'n huidige pakket wil behouden, terug moet naar de Horizon.
Vandaar dat ik maar de chat heb afgebroken... ;)
 
@Frans ik heb er ook 2, ik kon wel naar 500 , ben teruggegaan naar 250 Mb want 500Mb liep niet lekker filmjes bufferen noem maar op,
wou terug naar 50 Mb , kreeg als antwoord kan niet omdat.
In juli 2019 heb je contact met ons gehad over het wijzigen van je abonnement. Op dat moment was er een issue bij ons waardoor een jaarcontact werd gegenereerd bij elke wijziging. Deze issue is kort na ons online gesprek opgelost.

Op 22 augustus is je abonnement aangepast van Internet Max naar Internet Complete en door deze wijziging is wel een nieuw jaarcontact gegenereerd. Dat staat los van het issue dat in de maand juli speelde.

Is de situatie hierdoor nu duidelijk?

en zeggen zelf dat het nog aanpasbaar is.
In de chat is aangegeven dat dit om een issue gaat in combinatie met de Mediabox Next. Daar hoeven we niet al te zwaar aan te tillen en is het gerust nog aanpasbaar. Er wordt aan gewerkt om dit systeemtechnisch weer goed te krijgen.
Ik begrijp dat dit verder geen ondersteuning nodig heeft, aangezien ik je vraag om wat je van me verwacht. Jouw standpunt is helder, de antwoorden van ons ook.
Wat betreft de downgrade: Internet Start is door de combinatie met de Mediabox Next niet mogelijk. Deze mediabox is nu dus het knelpunt. Deze mediabox wordt op dit moment alleen in combinatie met TV Max aangeboden. Door het TV Complete Next abonnement is een verdere downgrade van de internetverbinding niet mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan