Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb vorige week mijn Max pakket omgezet naar Complete per begin oktober, ben al in het bezit van de Next sinds mei of zo. Ze zullen toch niet mijn Next terugvragen en mij een Horizon toesturen?
 
Ik zou Kamervragen gaan stellen. Niet normaal man dat alleen mensen die de volle mep willen betalen die box krijgen.
 
Mensen met geld hebben nu eenmaal altijd een streepje voor op mensen met minder geld. Dus als er dan een keuze moet worden gemaakt, verleen je gewoon opnieuw een privilege de eerste groep.
De Klant is Koning, maar Koning Klant gaat voor op paupers. Niks nieuws onder de zon.
 
O o, wat een slachtoffers weer... heeft toch helemaal geen moer te maken met of je het wel of niet kunt betalen? Het is maar net of je het er voor over hebt. Je kan ook een paar pakjes sigaretten minder gaan roken. Je kan wat minder uit zuipen gaan. Je kan... Allemaal keuzes afhankelijk van prioriteit. Simpel.
 
In het Tweakers artikel beweerd Ziggo dat je minimaal Internet Complete en TV Max moet afnemen voor een Next.
Probeer deze combinatie maar eens te bestellen, gaat niet lukken via https://www.ziggo.nl/

Ben dus nog net op tijd geweest.
 
Je kunt bij Complete wel het extra zenderpakket XL ad 11,95 bij bestellen. Dan heb je dus TV Max.
 
Vermoed dat Ziggo bijna door de voorraad heen is en de rem erop gezet heeft. Extra Next bestellen is ook niet meer mogelijk.
Slecht plan om dan maar opgewaardeerde Horizons uit te leveren. Die kolere dingen moet je je klanten niet meer willen aandoen.

Uitfaseren dat Horizon platform en volle bak op het Next platform.

Waarom investeren in oude meuk :-\
 
Je kunt bij Complete wel het extra zenderpakket XL ad 11,95 bij bestellen. Dan heb je dus TV Max.
Ja, maar dat extra geld is dus het hele eieren eten. Als we geld hebben kopen we wel Porsche en gaan scheuren door de Apennijnen, 10x leuker dan voor de Tv zitten. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan