Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is ook jammer dat mensen altijd zitten te klagen als er iets even niet werkt zoals het hoort. Als diegene nou eens gaan kijken wat er wel goed werkt, dan valt datgene wat niet werkt in het niets. En ja, ik heb ook problemen met de box zoals beeldkwaliteit en lipsync. Maar als je de box over de hele linie bekijkt is het een prima boxje. Een perfect geschreven stukje software bestaat niet in de wereld. Er zal altijd bugs blijven bestaan, want als je het ene probleem oplost kan er weer een nieuw probleem ontstaan. Alleen soms zijn ze zichtbaar en soms onzichtbaar. Zo gaat dat in de software wereld. Wij als mensen zijn helaas ook niet perfect.... :smiley:
 
Klagen mag, maar opbouwend. Dat helpt om te verbeteren. Afzeiken stoot alleen maar af en nodigt niet uit om kritiek te lezen en er iets mee te doen.
Grootste probleem op dit moment is het mislukken van opnames. Maar dat heeft de aandacht.
 
Het op de man spelen door een aantal mensen op dit forum is niks nieuws.
Het weerhoudt mij i.i.g. vaak van reageren. Nu is het weer dat nu al 3 avonden op een rij, tijdens het opnames bekijken, de Next "Momentje " aangeeft. Ook opnames die vaak mislukken of niet zijn af te spelen.
Dus alweer een nieuw issue erbij en de lijst is al lang.
Dan kan je wel positief willen zijn maar wat als daar geen reden toe is? Er zijn zoveel storende elementen tijdens het kijken. En ja, het is weer negatief van mij maar ik zie nog altijd geen oplossingen.
 
densoft


Laatste tijd is het hopeloos met de Next, Opnames, replay tv bv, niks speelt meer goed af, kleuren verspringen, regelmatig 'momentje' in beeld beeld blijft stilstaan/haperingen en dit speelt al weken, lees de vele klachten maar eens hierover in het community voordat je gaat zeggen dat mensen teveel klagen als er even iets niet goed werkt terwijl het al weken niet goed werkt.
Hier Bijvoorbeeld te lezen.

En de moderators daar reageren er niet eens op omdat ze waarschijnlijk zelf niet weten hoe ze het moeten oplossen.
Als iemand zelf geen problemen ervaart mogen anderen ook niet zeuren maar als ze zelf een probleem hebben schreeuwen ze het van de daken en is Ziggo en graftakkenbende en dat is letterlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Wat een armoedige serie post van onze notoire klagers, zo te zien krijgen ze hier alle ruimte om hun gif en gal te spuiten.
En maar klagen dat ze niks mogen zeggen..haha
 
Het is ook jammer dat mensen altijd zitten te klagen als er iets even niet werkt zoals het hoort.
Ik kan het niet laten... "als er iets even niet werkt zoals het hoort"?
De problemen met de beeldkwaliteit spelen al meer dan ruim een jaar. Daar zijn meer dan 2000 posts over geschreven.
 
densoft


Laatste tijd is het hopeloos met de Next, Opnames, replay tv bv, niks speelt meer goed af, kleuren verspringen, regelmatig 'momentje' in beeld beeld blijft stilstaan/haperingen en dit speelt al weken, lees de vele klachten maar eens hierover in het community voordat je gaat zeggen dat mensen teveel klagen.
Hier Bijvoorbeeld te lezen.

De vele klachten gaan eigenlijk alleen over een paar issues, dat voor een deel aan elkaar gelinkt zijn. Dat er dan over die issues dan veel klachten komen is dan wel begrijpelijk, want dat werkt dan niet goed. Dan heeft er (bijna) iedereen last van en kun je pagina's vullen met dezelfde klachten.
De meest voorkomende klachten zijn eigenlijk Cloud gerelateerd (opnames,replay,ondemand). Zelf denk ik dat het niet aan de mediabox ligt, maar aan de servers van Ziggo? Als ze dat oplossen zijn (bijna) al die problemen opgelost. Overigens zullen de klachten er altijd zijn over het "Cloud" gedeelte. Er zijn namelijk te veel schakels voor een goed werkende box (als ik toch even mag klagen;)). Er moet een goed werkend binnennetwerk,bekabeling, internetverbinding en verbinding met de servers van Ziggo zijn. Als er dus ergens iets tussen de schakels fout gaat, zoals een brakke router/modem, kabelbreuk, internet valt weg of een server valt om bij Ziggo dan werkt deze diensten al gauw niet meer, of niet goed.
 
Wat een armoedige serie post van onze notoire klagers, zo te zien krijgen ze hier alle ruimte om hun gif en gal te spuiten.
En maar klagen dat ze niks mogen zeggen..haha
Wat is er armoedig aan de door jou aangehaalde posts? Zijn gewoon terechte opmerkingen over de Next.
Ik zou ook liever niks te klagen hebben en tevreden zijn met deze box. Sterker nog ik zal de 1e zijn die positief een post plaatst als de Next wel goed werkt. En als bij jou wel alles naar tevredenheid werkt ,wat ik me niet voor kan stellen, dan wens ik je veel kijk plezier. Hier stapelen de problemen zich namelijk op i.p.v. dat e.e.a. wordt opgelost. En of het probleem nu in de Next zit of in de servers van Ziggo maakt niet uit,het gaat erom dat ze de zaken niet in orde hebben.
Veel plezier met kijken.
 
Ik kan het niet laten... "als er iets even niet werkt zoals het hoort"?
De problemen met de beeldkwaliteit spelen al meer dan ruim een jaar. Daar zijn meer dan 2000 posts over geschreven.
Klopt, maar de oplossing staat er ook tussen. ;), Of een acceptabele oplossing...
 
Realiseer je je dat je een enorme kut opmerking maakt? [bla, bla, bla] Verder ben je zelfs behoorlijk eigenwijs aangezien er nog genoeg anderen hier zijn met problemen die je niet mag verwachten van Ziggo.
Misschien moet jij eens wat meer berichten gaan lezen... kom dan maar weer eens terug. Ik zal ze in ieder geval niet meer lezen. Zoals ik inmiddels van een aantal (de vaste) orthodoxe klagers niet meer doe :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan