Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt, ik ga het proberen. Haal die nieuwe er weer uit en plaats de orginele weer terug. Ik negeer dan de melding.
 
3 maanden is wel erg snel. Volgens mij waren de berichten dat de meesten aanzienlijk langer deden met de batterij.
Wel is het zo dat de a/b een Find My Remote functie heeft waardoor de remote continu (iedere 10 sec of zo) contact moet zoeken met de box.
 
De batterijen gaan hier ook niet lang mee, komt volgens mij ook door de lichtgevende toetsen. Ik gebruik voice control niet eens
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg het gevoel dat het vertrouwen in de Next een beetje weg is als ik bovenstaande lees.
Om dan op een ander forum te constateren dat iemand z'n uiterste best doet om z'n Horizon-box te vervangen door de Next. Waarom, alle sores lezend, die persoon dat zo graag wil is mij een raadsel.
 
Laatst bewerkt:
De conclusie die je trekt is fout. Het vertrouwen is zeker niet weg. Box werkt goed.
Dat is niet waar. Die conclusie is juist. Het vertrouwen is inderdaad een beetje weg. Die box verzorgt het beeld en geluid. Het geluid deugt niet want dat loopt niet synchroon en is erg zacht zodat je de rest aardig open moet draaien om een fatsoenlijk volume te krijgen. De firmware of software zit in die box dus die box deugt voorlopig nog niet.
 
Maar @DonvanVliet... jouw mening was bijzonder gekleurd en behoorlijk negatief... al voor je de box had besteld, was jouw glas al half leeg. Ik wens je veel plezier met je gal :wink:
 
Maar @DonvanVliet... jouw mening was bijzonder gekleurd en behoorlijk negatief... al voor je de box had besteld, was jouw glas al half leeg. Ik wens je veel plezier met je gal :wink:

Realiseer je je dat je een enorme kut opmerking maakt? Wees blij dat jij minder last hebt. Iemand heeft bepaalde verwachtingen waaraan totaal niet wordt voldaan, meldt die hier in de hoop dat hij het met anderen kan delen en krijgt hier dan geen erkenning maar zelfs snerende opmerkingen. Dat hoort niet thuis op een forum als dit. Het lijkt me dan heel frustrerend jouw berichten te moeten lezen. Hell, ik voel bijna plaatsvervangende frustratie!

Verder ben je zelfs behoorlijk eigenwijs aangezien er nog genoeg anderen hier zijn met problemen die je niet mag verwachten van Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan